Zoekfilters

Verschijningsjaar
2018 (6)
2016 (5)
2021 (5)
» Toon alle opties (10)

Studieboeken (50)

63,22
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 60,06
+
Bestel

Productergonomie | 2a, Fysieke en sensorische ergonomie

|| Hardcover || Brecht Daams || Undesigning, Uitgeverij

De doelgroep van het boek Productergonomie zijn professionele ontwerpers en studenten Industrieel (Product) Ontwerpen. Het boek is ook zeer geschikt voor mensen die in hun werk met productergonomie of ontwerpers te maken hebben, bijvoorbeeld productmanagers, technici, vormgevers en marketeers.

36,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,14
+
Bestel

Kleurenleer / Druk 8

2016 || Hardcover || Johannes Itten || Kosmos Uitgevers

Deze uitgave van Kleurenleer van Johannes Itten is een jubileumeditie. De verkorte uitgave - zonder de reproducties van de schilderijen - van het beroemde boek Kunst der Farbe (in het Nederlands verschenen onder de titel Kunst en kleur), bestaat ruim 50 jaar in Nederland. Deze studie-uitgave geeft overigens de gehele kleurentheorie weer. Het is een zeer bruikbaar boek dat bestemd is voor kunstenaars, docenten en studenten van kunst- en ontwerpopleidingen, en voor allen die zich voor kleur int...

49,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 46,55
+
Bestel

Beter spelen en bewegen met kleuters / Druk 3

2016 || Hardcover || Mariska Beenhakker e.a. || Thema spelen met gedrag

Werken met kleuters is een vak apart en bewegingsonderwijs is een apart vak. Die twee gecombineerd verdienen een eigen boek. Een bundeling van veel bestaande theorie over kleuters, over het hoe en waarom van bewegingsonderwijs en vooral over het vakkundig begeleiden van ‘kleuters in beweging’.

Het lezen en toepassen van de kennisbasis helpt je bij het voorbereiden, verzorgen en evalueren van de lessen bewegingsonderwijs specifiek met kleuters. Het het boek en de bijbehorende extra's (boek...

21,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Marketing 3.0 / 1st edition

From Products to Customers to the Human Spirit

2010 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || John Wiley and Sons Ltd

Understand the next level of marketing. The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, in...

27,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Meta profesional (eentalig) 1 libro de ejercicios + Intertaal Augmented

2015 || Hardcover || J.J. Patron || Intertaal

Met het libro de ejercicios kunnen de cursisten het geleerde zelfstandig thuis of in de les oefenen. Ook wordt er in elke unidad aandacht besteed aan de uitspraak van het Spaans.

Het libro de ejercicios van deel 1 bevat ook vijf Etapas, Etapa 2 en 5 zijn voorbeelden van examens op niveau A1 en niveau A2.

Achter in het libro de ejercicios staan de transcripties van de luisterteksten, de oplossingen bij de oefeningen en een Tabla de recursos met idioom voor zakelijke gesprekken.

Over deze serie

...

99,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 94,99
+
Bestel

Algemene kunstgeschiedenis / Druk 17

2010 || Hardcover || Hugh Honour e.a. || J.M. Meulenhoff || met inkijkexemplaar

62,13
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 59,02
+
Bestel

Productergonomie / deel 1 / druk 1

|| Hardcover || Brecht Daams || Uitgeverij Undesigning

Is de nieuwe wasmachine te bedienen zonder handleiding? Is de kaasverpakking te openen zonder hulpmiddel?

Producten hebben grote invloed op de kwaliteit van het leven van mensen, wat ontwerpers en fabrikanten een grote verantwoordelijkheid geeft. Zij bepalen in welke mate de gebruikers een product nuttig, effectief, efficiënt, veilig en comfortabel kunnen gebruiken. Dit boek reikt hen kennis, methoden en technieken aan waarmee ze ergonomische producten kunnen realiseren.

Doelgroep

Profession...

70,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Fundamentals of General, Organic, and Biological Chemistry with MasteringChemistry / 8th edition

2017 || Hardcover || John McMurry || Pearson

For courses in General, Organic, and Biological Chemistry (2 - Semester) This package includes MasteringChemistry(TM) A Clear, Flexible Approach to Chemistry for the Modern Classroom Active learning, an increased focus on clinical examples, updates based on current teaching and research findings, and digital innovations designed to engage and personalize students' experience make Fundamentals of General, Organic, and Biological Chemistry simply the best choice for students with a future in al...

46,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 44,60
+
Bestel

Inleiding sales / Druk 3

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.

In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...

87,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Strategische en operationele marketingplanning - Kernstof-B / Druk 8

2022 || Hardcover || Gebrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Standaardwerk op het gebied van marketingplanning;

- sluit aan op de meest actuele NIMA-B exameneisen;

- veel praktijkvoorbeelden en cases.

Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is al jaren een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, -strategie en -management.

In dit boek is volop aandacht voor strategische issues, de internationale dimensie, B2B en online marketing. Aan de hand van vele praktische voorbeelden worden de verbanden tussen de verschillende th...