Zoekfilters
› Toegepaste Psychologie (7)
› Bedrijfskunde (5)
› Mechatronica (4)
» Toon alle opties (20)
› Werktuigbouwkunde (4)
› Ad Engineering (3)
› Automotive (3)
› Engineering (3)
› Human Resource Managem... (3)
› Industrieel Product On... (3)
› Mens en Techniek (3)
› Technische Bedrijfskun... (3)
› Verpleegkunde (3)
› Ad Maintenance & Mecha... (2)
› Ad Smart technology (2)
› Business IT & Manageme... (2)
› Commerciële Economie (2)
› HBO-ICT (2)
› Maintenance & Mechanic... (2)
› Maritieme Techniek (2)
› Ondernemerschap & Reta... (2)
› Smart technology (2)
› Technische Natuurkunde (2)
Studieboeken (25)
morgen verzonden
Basisboek wiskunde / Druk 2
2009 || Paperback || Jan van de Craats e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Basisboek wiskunde legt de basis voor de wiskunde die op universiteiten en hogescholen gebruikt wordt bij studierichtingen in techniek, informatica, bètavakken, economie, bedrijfskunde, medische vakken en aanverwante disciplines. Centraal staat het aanleren van die wiskundige vaardigheden die studenten in deze disciplines moeten beheersen: rekenvaardigheid, formulevaardigheid, werken met functies en grafieken en vaardigheid in differentiëren en integreren.
In deze nieuwe editie hebben de aut...
morgen verzonden
Handleiding SPSS met MyLab / Druk 2
2016 || Paperback || Johan Smits e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Handleiding SPSS is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die in hun opleiding te maken krijgen met het uitvoeren van onderzoek. De nadruk in dit boek ligt op het verwerken en analyseren van onderzoeksvragen met SPSS. Dat is echt een doe-vak en daarom is het boek geschreven in een practicumvorm, waarin de student zelfstandig aan het werk kan.
De centrale casus met probleemstelling, onderzoeksdeelvragen en enquête is het uitgangspunt voor de aan te leren SPSS-vaardigheden. De stude...
morgen verzonden
Sociale psychologie (met MyLab) / Druk 10
2022 || Paperback || Elliot Aronson e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De sociale psychologie onderzoekt hoe onze gedachten, gevoelens en gedragingen worden beïnvloed door anderen. In een wereld waarin het menselijk gedrag steeds weer blijft verrassen en onderzoeksresultaten totaal anders kunnen uitpakken dan verwacht, biedt dit boek een stevige basis waarop je jouw kennis van het vakgebied verder kunt verbreden. Door de theorie en onderzoeksresultaten in een herkenbare context te plaatsen en in verband te brengen met de dagelijkse werkelijkheid wordt de stof h...
morgen verzonden
Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4
2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!
Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...
morgen verzonden
Psychologie, de essentie met MyLab / Druk 5
2023 || Paperback || Philip G. Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Psychologie, de essentie is de compacte uitgave van het succesvolle boek Psychologie, een inleiding van Philip G. Zimbardo. Het boek bevat veel relevante ontwikkelingen uit de praktijk. Daarnaast kun je zelf aan de slag met het ruime aanbod aan didactische elementen, zoals kernvragen, doe-het-zelfopdrachten en herkenbare voorbeelden.
Deze 5e editie is volledig geactualiseerd en bevat veel nieuwe casuïstiek. De kennis is up-to-date met resultaten van recent onderzoek en de auteurs behandelen...
morgen verzonden
Ik kan denken/voelen wat ik wil / Druk 30
2019 || Paperback || Rene F.W. Diekstra || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Iedereen herkent ze. Gevoelens van verdriet, angst, schaamte, jaloezie, depressie en agressie. Naast alle positieve gevoelens herkennen we de negatieve gevoelens helaas maar al te goed. Het boek Ik kan denken/voelen wat ik wil helpt om met deze gevoelens om te gaan als zij vaker en heviger voorkomen dan jij wilt.
Het boek gaat uit van een simpele, maar uiterst effectieve gedachte: wat je voelt, is gebaseerd op wat je denkt. Aan de hand van de vijf G’s laat René Diekstra zien hoe irrationel...
morgen verzonden
Trainen met MyLab / Druk 4
2021 || Paperback || Karin de Galan || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Hét boek voor de startende trainer.
In Trainen - Een praktijkgids geeft Karin de Galan een overzicht van alle belangrijke aspecten van het trainersvak. Van behavior modeling training, trainersvaardigheden en rollenspellen begeleiden tot de groepsprocessen van Levine - Karin combineert bekende modellen met haar eigen ervaring en maakt ze toepasbaar met haar heldere uitleg en een schat aan praktijkvoorbeelden. Op MyLab komt de theorie verder tot leven voor studenten door de kennisclips van Kar...
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Marketing (met MyLab) / Druk 15
De essentie
2023 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.
Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketee...
morgen verzonden
Statistiek met MyLab / Druk 12
2018 || Paperback || James T. McClave e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Statistiek behandelt het verzamelen en analyseren van gegevens die nodig zn b het interpreteren van statistische onderzoeken. Het boek gaat uit van slechts een basale wiskundige voorkennis en legt vooral de nadruk op verklarende statistiek. De ontwikkeling van een statistische manier van denken staat centraal, evenals de vaststelling van betrouwbaarheid en waarde van getrokken conclusies. De voorbeelden komen zowel uit de bedrfskundige en economische praktk, als uit medisch, biologisch, techn...