Zoekfilters
› Communicatie (5)
› Ad Ondernemen (4)
› Ad Ondernemerschap & R... (3)
» Toon alle opties (4)
Studieboeken (14)
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
vandaag verzonden
Interne communicatie bij verandering / Druk 3
van middelen- naar interventiedenken
2013 || Paperback || Huib Koeleman || Boom
* Al meer dan 10 jaar hét basisboek voor verandercommunicatie.
* 7 visies op verandering; kies de versie die past bij jouw verandering.
* Gebaseerd op erkende veranderaanpakken van De Caluwé & Vermaak, Boonstra, Van Ruler en Factor C.
* 35 verschillende interventiemogelijkheden, op verandervisie gesorteerd.
* 6 fasen van het proces in detail beschreven.
* Tips en voorbeelden uit de praktijk.
Interne communicatie is dé succesfactor voor het slagen van veranderingstrajecten. De vraag naar he...
vandaag verzonden
Salesvaardigheden / Druk 2
2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;
* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;
* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...
Strategische marketingplanning / Druk 9
2023 || Paperback || Karel Jan Alsem || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd.
In deze negende, herziene editie blijft de kern van dit succesvolle boek ongewijzigd: een degelijke, praktische, stapsgewijze aanpak van strategische marketing. ...
vandaag verzonden
Kwalitatief marktonderzoek / Druk 3
Marktonderzoek voor het Hoger Onderwijs
2012 || Paperback || Uta Meier || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Kwalitatief marktonderzoek biedt een praktische handleiding voor mensen die zelf kwalitatief marktonderzoek willen gaan doen. Het biedt actuele informatie over de mogelijkheden van het vak. De gestructureerde opzet biedt ook een leidraad voor de opdrachtgever.
vandaag verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...
morgen verzonden
Ondernemerschap in Hoofdlijnen / Druk 5
2022 || Paperback || Peter O. van der Meer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Neemt een multidisciplinaire benadering bij het schrijven van een ondernemingsplan;
met ruime aandacht voor actuele thema’s als duurzaamheid en sociaal ondernemerschap;
het ondernemingsplan en moderne business canvassen komen uitgebreid aan bod.
Ondernemerschap in hoofdlijnen benadert het schrijven van een ondernemingsplan vanuit een unieke multidisciplinaire benadering en biedt een overzicht van de (bedrijfs-)economische kennis en vaardigheden die daarvoor nodig zijn. Gedurende het opzette...
vandaag verzonden
Business marketing / Druk 7
2022 || Paperback || Kees Gelderman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Combineert traditionele kennis van business marketing met nieuwe trends en ontwikkelingen in o.a. online marketing;
- uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk;
- met veel extra online ondersteuning.
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Thema’s die daarbij worden behandeld ...
vandaag verzonden
Inleiding sales / Druk 3
Een introductie in een veelzijdig vakgebied
2023 || Hardcover || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar
Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.
Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak.
In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen ui...
vandaag verzonden
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3
2018 || Paperback || Marleen Bekkers e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.
Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat...