Zoekfilters
› Economie (3)
› Administratieve organi... (2)
› Exact, Techniek & Onde... (2)
» Toon alle opties (2)
› European Studies (6)
› Technische Bedrijfskun... (4)
› Bouwkunde (3)
» Toon alle opties (12)
› Noordhoff (5)
› Bohn Stafleu van Loghu... (2)
› CLE International (2)
» Toon alle opties (5)
› Duitse taal, letterkun... (4)
› Management algemeen (4)
› Accountancy en adminis... (2)
» Toon alle opties (5)
Studieboeken (34)
Quartier d'affaires A1
Cahier d'activités
2017 || Paperback || Delphine Jégou e.a. || CLE International
Travailler, socialiser, voyager... en français. Quartier d'affaires, méthode de français professionnel et des affaires, s'adresse à des étudiants grands adolescents ou adultes débutants. Elle répond aux besoins des cours de français sur objectifs spécifiques (FOS) et aux objectifs de ceux qui souhaitent améliorer leur français en contexte professionnel ou de recherche d'emploi dans un environnement francophone.
Communicative, actionnelle, claire et structurée, cette méthode abord...
Quartier d'affaires A1
Français professionnel et des affaires
2017 || Paperback || Delphine Jégou e.a. || CLE International
Travailler, socialiser, voyager... en français. Quartier d'affaires, méthode de français professionnel et des affaires, s'adresse à des étudiants grands adolescents ou adultes débutants. Elle répond aux besoins des cours de français sur objectifs spécifiques (FOS) et aux objectifs de ceux qui souhaitent améliorer leur français en contexte professionnel ou de recherche d'emploi dans un environnement francophone.
Communicative, actionnelle, claire et structurée, cette méthode abord...
Risk Management for Security Professionals
2017 || Hardcover || C. A. Roper || Butterworth-Heinemann
This book describes the risk management methodology as a specific process, a theory, or a procedure for determining your assets, vulnerabilities, and threats and how security professionals can protect them. Risk Management for Security Professionals is a practical handbook for security managers who need to learn risk management skills. It goes beyond the physical security realm to encompass all risks to which a company may be exposed.
Risk Management as presented in this book has several goal...
Introduction to Optics / 3th edition
2017 || Hardcover || Frank L. Pedrotti e.a. || Cambridge University Press
A re-issued edition of this well-known optics textbook. Designed for intermediate and upper level undergraduates in physics and engineering, the third edition covers the traditional areas of optics whilst including modern applications.
morgen verzonden
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
morgen verzonden
This is service design thinking
basics - tools - cases
2017 || Paperback || Marc Stickdorn e.a. || BIS Publishers
This is Service Design Thinking introduces an inter-disciplinary approach to designing services. Service design is a bit of a buzzword these days and has gained a lot of interest from various fields. This book, assembled to describe and illustrate the emerging field of service design, was brought together using exactly the same co-creative and user-centred approaches you can read and learn about inside. The boundaries between products and services are blurring and it is time for a different w...
morgen verzonden
Bestuurlijke informatie verzorging, Processen / Druk 6
2017 || Paperback || J.B.T. Bergsma e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bestuurlijke Informatie verzorging, processen biedt een heldere uitleg van waardekringloopprocessen; de doorstroom van waarden, zoals geld, goederen en diensten, in verschillende soorten bedrijven. Ook beschrijft het de rol van administratieve processen hierin.
Waarom kiezen voor Bestuurlijke Informatie verzorging, processen?
* Het enige studieboek met een goede beschrijving van waardekringloopprocessen;
* overzichtelijk en uitgebreid;
* met handige online ondersteuning.
Bestuurlijke Informatie ...
morgen verzonden
De organisatie als hulpmiddel / Druk 6
2017 || Paperback || Klaas Schermer || Bohn Stafleu van Loghum
Dit boek geeft studenten een helder beeld van de structuur en werkwijze van organisaties in de zorg- en welzijnssector. Het is een nuttig hulpmiddel voor hbo-studenten die op stage gaan of hun eerste baan beginnen in deze sector: Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, Sociaal-Pedagogische Hulpverlening, Sociaal-Juridische Dienstverlening, Toegepaste Psychologie, Verpleegkunde, Management in de zorg, Fysiotherapie, Logopedie en andere vormen van hulp- of dienstverlening.Een greep uit de beha...
morgen verzonden
Prikkel de Koopknop / Druk 3
Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst
2017 || Paperback || Carin Frijters || Carin Frijters || met inkijkexemplaar
Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis.
Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen i...
morgen verzonden
Iedereen verandert
nu wij nog
2017 || Paperback || Hans Vermaak || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
Een gids voor veranderaars
We veroorzaken dagelijks verandering. En we ondergaan het ook dagelijks. Iedereen verandert dus - zij het niet altijd succesvol. Dit boek laat zien hoe je in je directe omgeving het verschil maakt, hoe je de rest van de organisatie in een verandering meeneemt en hoe je zelf stevig genoeg in je schoenen staat om beide met succes te doen.
Het maakt daarbij niet uit of je werkt in de zorg of de dienstverlening, op de werkvloer of in bestuurskamers. Het boek is voor ied...