Zoekfilters
Resultaten (15)
maandag verzonden
Auditen met zorg / druk 2
leidraad interne audits
2012 || Paperback || Elma Turlings e.a. || Vakmedianet
maandag verzonden
Procesbeheersing in de industrie / druk 1
relaties rekenschap en raakvlakken
2012 || Paperback || H.R. Vorstman || Vakmedianet
Auteur Vorstman, de bedenker van het primaire proces, benoemt in dit boek op simpele maar indringende wijze organisatorische processen die in uw eigen praktijk erg herkenbaar zijn. De door hem ontwikkelde analytische modellen maken u bewust van de voorwaarden die u moet vervullen om uw organisatie effectief te laten functioneren. Zo krijgt u handvatten om op een voorspelbare manier het gewenste resultaat tegen de juiste kosten te leveren.
Het boek beschrijft de analyse van bedrijfsproblemen aa...
maandag verzonden
Audits van de Toekomst
meer waarde halen uit audits
2012 || Paperback || Luluk van de Water-Astro e.a. || Vakmedianet
maandag verzonden
Internal auditing / 5e herziende druk
een managamentkundige benadering
2012 || Hardcover || A.J.G. Driessen e.a. || Vakmedianet
maandag verzonden
Diversiteit in 100 vragen
2012 || Paperback || P.J. Diehl e.a. || Vakmedianet
maandag verzonden
Bla bla bla / druk 1
Wat te doen als woorden niet werken
2012 || Hardcover || Dan Roam || Vakmedianet
maandag verzonden
Gesprekstechnieken voor de personeelsmanager / Druk 1
2012 || Paperback || L. van den Broek e.a. || Vakmedianet
Gesprekken nemen een belangrijke plaats in de dagelijkse werkzaamheden van de personeelsmanager in. Een groot aantal gesprekken voert hij zelf en bij andere vervult hij een adviserende rol. 'Gesprekstechnieken voor de personeelsmanager' zet op heldere wijze alle do's en don'tsvoor een professionele gespreksvoering op een rij.
Het boek biedt een praktische handleiding met betrekking tot de manier waarop u de verschillende soorten gesprekken kunt voeren. Wat managers van de medewerker kunnen v...
maandag verzonden
Customer Delight Strategie
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.
Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:
*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van pr...
maandag verzonden
Risicomanagement in de praktijk / druk 1
2012 || Paperback || U.P.W.L.M. Claassen || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
maandag verzonden
Werkboek Model voor Morele Besluitvorming
2012 || Paperback || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
Rob van Es presenteerde in 2011 een fasenmodel voor morele besluitvorming in zijn boek 'Professionele ethiek'. Dit model is inmiddels een groot succes tijdens beleidssessies en trainingen in ethiek. Zo geeft het inzicht en systematiseert het de manier waarop we tot moreel verantwoorde besluiten komen. Dat model is nu verder uitgewerkt in dit Werkboek.
Het fasenmodel uit het Werkboek is zo opgezet dat u er direct mee kunt oefenen. Daarnaast is het Werkboek uitermate geschikt om te gebruiken als...