Zoekfilters
Resultaten (15)
morgen verzonden
De Kunst van de Boodschap
2020 || Hardcover || Theo Selhorst || Uitgeverij De Heksenhoed || met inkijkexemplaar
De Kunst van de Boodschap
Een kijkje in de geschiedenis van het Nederlandse emaillen reclamebord
Dit boek bevat de grootste collectie emaillen reclameborden in Nederland.
We nemen u in chronologische volgorde mee op een reis langs de meest uiteenlopende emaillen reclameborden, soms vergezeld van het originele procuct of een advertentie uit die tijd.
Op deze reis komen we tevens langs vele oude ansichtkaarten, waarop de borden staan afgebeeld.
Kortom, een boek met vele gezichten dat zeker ook ...
morgen verzonden
Superfijne klanten
Hoe kom je eraan?
2024 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Management
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van kri...
morgen verzonden
Advertising and Promotion / Druk 5
2023 || Hardcover || Hackley || SAGE
Offering a short, concise and creative take on advertising and promotion, the new edition includes more on digital and social media marketing while using a wider range of visual examples and case studies.
morgen verzonden
Marketing Planning & Strategy
2023 || Hardcover || Dawes || SAGE
This new book guides you concisely through the marketing planning process from start to finish, drawing on examples from large brands like Ikea and Krispy Kreme to digital start-ups like Starling Bank.
morgen verzonden
Sensory Marketing
2023 || Hardcover || Hulten || SAGE
Authored by Bertil Hulten, one of the world's leading professors of sensory marketing, this text brilliantly explains the techniques through which a sensory experience can be created to surround a consumer, not only to increase the chance of an immediate sale but perceptions of the product which play into a customer's return and brand loyalty for the future.
morgen verzonden
Global Marketing and Advertising / Druk 6
2023 || Hardcover || de Mooij || SAGE
Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.
morgen verzonden
The New Marketing
2023 || Hardcover || Burgess || SAGE
The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is the GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation.
morgen verzonden
Digital Marketing
Strategic Planning & Integration
2022 || Hardcover || Annmarie Hanlon || SAGE
An unbiased, balanced guide to all aspects of digital marketing planning and strategy, from social media, mobile and VR marketing to objectives, metrics and analytics.
morgen verzonden
Direct, Digital & Data-Driven Marketing / Druk 5
2023 || Hardcover || Spiller || SAGE
In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.
morgen verzonden
The SAGE Handbook of Digital Marketing
2023 || Hardcover || Hanlon || SAGE
This Handbook strives to advance the study and understanding of this domain and provides a digital marketing journey that flows from methods and methodologies. It moves from the fundamentals to the different aspects of digital marketing strategy, tactics, metrics and management, and ethics.