Resultaten (5)
maandag verzonden
Analysing Quantitative Survey Data for Business and Management Students
2016 || Paperback || Dawson || SAGE
This concise and practical guide explores the use of analysing quantitative survey data using classical test theory as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.
Management en logistiek / Druk 3 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Deze inleiding in de logistiek benadert het vakgebied vanuit het perspectief van een niet-logistiek manager. Zeer geschikt als je voor je latere beroep wel iets van logistiek moet weten, maar er geen expert in hoeft te zijn.
Waarom kiezen voor Management en logistiek?
• compleet en toch beknopt;
• helder taalgebruik;
• handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.
Management en logistiek geeft je een overzicht van de meest gangbare logistieke begrippen en legt je de samenhan...
maandag verzonden
Winstbegoocheling
handboek voor de kritische controller
2016 || Paperback || Loek Radix || Eburon || met inkijkexemplaar
Winstbegoocheling is de illusie dat de door bedrijven gepubliceerde resultaten waar zijn. Maar dat is niet zo, ze zijn niet waar. Boekhoudconventies creëren slechts een bepaalde versie van de werkelijkheid en niet noodzakelijkerwijs de beste. Toch vormt de boekhouding de ruggengraat van de informatie op basis waarvan de controller het bedrijf moet aansturen. De kritische controller moet dus in staat zijn door de cijfers heen te kijken om een andere, betere waarheid te ontdekken.
Dit boek laa...
maandag verzonden
Hoza Over de geschiedenis van Hoza in Zaandam, Hoorn en Scheemda
van speelGoed naar Goed in logistiek; over de geschiedenis van Hoza in Zaandam, Hoorn en Scheemda
2016 || Paperback || Frans ten Horn || Profiel BV
maandag verzonden
Make, Buy or Ally?
bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken
2016 || Hardcover || Ivar Davids e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders.
"Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. H...