Resultaten (5)
maandag verzonden
Analysing Quantitative Survey Data for Business and Management Students
2016 || Paperback || Dawson || SAGE
This concise and practical guide explores the use of analysing quantitative survey data using classical test theory as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.
Management en logistiek / Druk 3 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Deze inleiding in de logistiek benadert het vakgebied vanuit het perspectief van een niet-logistiek manager. Zeer geschikt als je voor je latere beroep wel iets van logistiek moet weten, maar er geen expert in hoeft te zijn.
Waarom kiezen voor Management en logistiek?
• compleet en toch beknopt;
• helder taalgebruik;
• handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.
Management en logistiek geeft je een overzicht van de meest gangbare logistieke begrippen en legt je de samenhan...
maandag verzonden
Hoza Over de geschiedenis van Hoza in Zaandam, Hoorn en Scheemda
van speelGoed naar Goed in logistiek; over de geschiedenis van Hoza in Zaandam, Hoorn en Scheemda
2016 || Paperback || Frans ten Horn || Profiel BV
maandag verzonden
Monozukuri acting with focus
acting with focus
2016 || Hardcover || Steven Blom || Blom Consultancy
Many companies have already introduced Lean, WCM and 6 Sigma, in order to try to realize the potential these techniques promise: double the production at half the costs. But in the western world, we have proved to be less successful in achieving these goals than the Japanse are. In this book, Steven Blom explains why, and he proposes ideas and methods to make real progress in increasing productivity. According to Blom, balancing out the Technical and the Social Systems within a company is cru...
maandag verzonden
Make, Buy or Ally?
bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken
2016 || Hardcover || Ivar Davids e.a. || Eburon || met inkijkexemplaar
'Wat gaan we zelf doen (make), wat gaan we uitbesteden (buy) en met welke partijen gaan we samenwerken (ally)?' Dit zijn vragen waar veel organisaties mee spelen tijdens de transformatie richting 100% relevantie voor al hun stakeholders.
"Make, Buy or Ally?" helpt je bij het maken van deze keuzes om als organisatie van de toekomst bestaansrecht te behouden. Het boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visie op het succesvol organiseren van al je bedrijfsactiviteiten. H...