Zoekfilters
› Haagse Hogeschool (HHS... (2)
› Hogeschool Rotterdam (2)
› Hogeschool Utrecht (2)
Resultaten (59)
maandag verzonden
Marketing Strategy & Management
2023 || Paperback || Diane M. Phillips || SAGE
Marketing Strategy & Management provides students with a thorough step-by-step exploration and grounding in marketing strategy concepts, processes and models.
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
maandag verzonden
Het Contentspel
Raken, binden en verbinden met personal contentmarketing
2023 || Paperback || Marthe Van Campenhout || Owl Press
Word jij als ondernemer of contentwriter stiekem helemaal gek van alle tips, tricks, do’s, don’ts en hacks voor meer online zichtbaarheid? Is content maken voor jou eerder een opgave dan een plezier? Heb je het gevoel dat je nog vaak met losse flodders schiet?
Dan is dit boek voor jou geschreven. Het Contentspel is een uitnodiging, een duwtje in de rug en een persoonlijke gids voor iedereen die graag én goed met content bezig wil zijn zonder dat het te veel tijd en moeite gaat kosten. Me...
maandag verzonden
Wat als de klant nee zegt?
Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren
2023 || Paperback || Geert Delobelle || Lannoo
'DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER',
'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM',
'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE',
'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN PRIORITEIT',
'IK VERDIEN TE WEINIG OP UW PRODUCT'. In gesprekken met klanten kan je steeds weer op nieuwe bezwaren botsen. Je zou eigenlijk iemand anders moeten spreken, of een andere keer terugkomen, of je product is toch net niet wat de klant zoekt. Hoe ga je met dergelijke situaties positief om? En hoe laat je de klant inzien dat wat jij aanbiedt toch de be...
maandag verzonden
Marketing Mindset
Alles wat ik had willen weten vooraleer ik een marketingagentschap oprichtte
2023 || Paperback || Ruben Baestaens || Owl Press
Marketing Mindset verkent de dynamische relatie tussen (digitale) marketing en ondernemerschap en onthult hoe je die symbiose kan benutten om échte impact te hebben in ons digitale tijdperk.Ben je zelf een ondernemer (in spe)? Dankzij dit boek krijg je een diepgaand inzicht in de strategieën en tactieken die je kunt gebruiken om digitale marketing effectief in te zetten voor je bedrijfsgroei. Tegelijkertijd richt Marketing Mindset zich op marketeers die hun campagnes en strategieën sterker...
maandag verzonden
Marketing: The fundamentals
2023 || Paperback || Sara Leroi-Werelds e.a. || Acco || met inkijkexemplaar
This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. It navigates through the stages of (1) marketing analysis, (2) strategy development, (3) implementation of the marketing strategy via the marketing mix, and (4) marketing evaluation using established key performance indicators.
The book serves as a valuable resource for students, marketers, and business leaders navigating the dynamic marketing landscape, providing guidance t...
Strategisch brand design
2023 || Paperback || R. Stavorinus || Noordhoff || ook als eBook
• Het eerste en enige boek dat aandacht besteedt aan design vanuit een merk- en marketingperspectief;
• koppelt basiskennis op het gebied van marketing aan het proces voor het ontwikkelen van design voor merken;
• met veel visuele voorbeelden van de top in hedendaags brand design.
Strategisch Brand Design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Het bestaat uit vier delen. Het beg...
maandag verzonden
Talk the walk
Een stappenplan voor duurzaamheidscommunicatie als opportuniteit
2023 || Paperback || Bart Lombaerts e.a. || Lannoo
Hoe communiceer je over je inspanningen rond duurzaam ondernemen vandaag en morgen? Doe je dat luid, stil of helemaal niet? Is onder de radar blijven een slimme manier om kritische stemmen stil te houden? Of laat je met stilzwijgen een gouden kans liggen om je merkverhaal uit te dragen? Hoe de marketing en communicatie rondom duurzaamheid aan te pakken, is een groot vraagteken bij professionals. In Do tell geven vier ervaren marketing- en communicatie-experts antwoord op deze vragen. Met hun ...
maandag verzonden
Consumer Behaviour
2023 || Paperback || Zubin Sethna || SAGE
This textbook provides a comprehensive introduction to Consumer Behaviour, drawing on an accessible writing style, engaging examples and a wealth of learning features throughout.
maandag verzonden
Maken en raken
De essentie van communicatie en creatie
2023 || Paperback || Perry ten Hoor e.a. || Koninklijke Van Gorcum
Voor veel communicatie- en creatiestudenten gaat er een wereld open wanneer ze in de praktijk van een reclamebureau belanden. Vaak hebben ze geen idee hoe communicatie of creatie werkt in ‘het echt’. Laat staan dat ze elkaars discipline kennen. Juist in het reclamevak komen de disciplines samen. Maken en Raken beschrijft de essentie van communicatie en creatie en laat zien hoe die elkaar versterken.
Dit boek neemt je mee in de wereld van een creatief bureau en de rollen en kerncompetentie...