Resultaten (13)
morgen verzonden
Modellen voor Marketing Insights
Modellen uit de beroepspraktijk voor consumentengedrag, marktonderzoek en analytics
2019 || Paperback || Anita Cox e.a. || Clou MOA || met inkijkexemplaar
Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Dankzij die modellen kunnen we bij complexe marketingvraagstukken snel tot de kern van een probleem komen en slagvaardig advies geven, of gericht onderzoek opzetten voor de ontwikkeling van effectief beleid. Aan de hand van Kotlers planningsproces en op basis van echte vragen uit de marketingpraktijk, kunt u snel doorbladeren naar een...
morgen verzonden
Hidden Persuasion
33 psychological influence techniques in advertising
2019 || Paperback || Marc Andrews e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar
Visual messages are omnipresent in our daily life. They are constantly attempting to persuade us to buy, learn and act. Some are more successful than others in influencing our behavior and choices. What is the secret power of these messages? How do they succeed in changing our behavior?
This book analyzes advertising beyond the persuasive power of the imagery itself. It explains the psychology behind 33 effective influence techniques in visual persuasion and how to apply them.
The techniques ...
morgen verzonden
Je boek als Ultiem Visitekaartje
schrijf en publiceer zelf je boek in 100 dagen en wordt klantmagneet
2019 || Paperback || Sandra Derksen || Boekenbent, Uitgeverij
Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je boek! Want je boek op de markt brengen is een van de allerbeste (en leukste!) marketingstrategieën. Het is het ultieme visitekaartje om jezelf te positioneren als expert, waarmee je gemakkelijker meer en veel beter betalende klanten kunt aantrekken.
Als ervaren auteur en ondernemer toont Sandra Derksen in...
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being / 13th Global Edition
2019 || Paperback || Michael Solomon || Pearson || ook als eBook
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For consumer behavior courses.
Beyond consumer behavior: How buying habits shape identityA #1 best-selling text for consumer behavior courses, Solomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being covers what happens before, during, and after the point of purchase. It investigates how ha...
morgen verzonden
Marketing voor schrijvers
2019 || Paperback || Maria Staal || FTK Publishing || met inkijkexemplaar
Zie je ertegenop om jezelf en je boeken te promoten? Heb je geen idee waar je moet beginnen? Of heb je het gevoel dat marketing een ongure bezigheid is? In Marketing voor schrijvers geeft Maria Staal tips om de marketing en promotie van je boek makkelijker te maken.
Als schrijver en self-publishingexpert weet Maria als geen ander hoe lastig het is om je boek aan de man te brengen. Maar door een goede basis te leggen met een doordacht plan hoeft de marketing en promotie van je boek geen bloed,...
morgen verzonden
Marketing for Entrepreneurs
2019 || Paperback || Crane || SAGE
Provide your students with practical insights, strategies, and tips on how applying marketing concepts can increase the chances of new venture success
morgen verzonden
Power Brands 2.0
2019 || Paperback || Marc Oosterhout || Adfo Books
Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. De Power Brands van nu. Merken waar mensen liefde voor koesteren. Merken die kracht uitstralen in alles wat ze doen. Ze zijn toonaangevend in het nieuwe merkdenken. Maar waarom zijn ze zo succesvol? Wat is hun geheim? En wat kunnen we van ze leren om zelf een Power Brand te worden. Dit boek laat je kennis maken met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken. Om zo stap voor stap een...
morgen verzonden
BOM. Marketing TMO
2019 || Paperback || Co Bliekendaal e.a. || Noordhoff
morgen verzonden
Branded Protest
Branding as a Tool to give Protest an Iconic Face
2019 || Paperback || Ingeborg Bloem e.a. || BIS Publishers
Many of the most successful and recognizable protest movements in the world make use of branding techniques, even when they simultaneously reject the general concepts of branding. Branded Protest dives into this antithesis. It researches the power of branding and the influence it has on current protest movements and gives iconic examples of unique branding-efforts that support protests.
We are all exposed to branding: from a torn sheet of cardboard scrawled with handwriting to slick corporate...
morgen verzonden
De reis door het Rijk van Koning Klant
Ontdek het geheim van excellente klantbeleving
2019 || Paperback || Harald Pol || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar
Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met...