Zoekfilters
Resultaten (106)
maandag verzonden
Verleiden op internet
hoe maak je een website onweerstaanbaar?
2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt...
maandag verzonden
Energy Boost voor jezelf, je team en je organisatie
presteren omdat je er zin in hebt
2017 || Paperback || Hans van der Loo || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Wat doe je als de prestatielat steeds hoger wordt gelegd en de omstandigheden alsmaar zwaarder worden? Je geeft plankgas, of je gaat juist op de rem staan. Beide reacties zijn begrijpelijk, maar niet verstandig. Ze leiden namelijk tot fors energieverlies en tot afne¬mende prestaties. Gemiddeld lekt meer dan de helft van alle menselijke energie weg uit organisaties, zo blijkt uit onderzoek.
Wat kun je daartegen ondernemen? Heel veel! In dit boek laat Hans van der Loo haarfijn zien wat je kun...
maandag verzonden
Werken met persona's en profielen
Het goede van hokjesdenken
2018 || Paperback || Boudewijn Bugter e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Hoe kun je je klanten goed verder helpen? Door te zorgen dat je ze écht snapt. Door hun leefwereld en hun ervaringen in kaart te brengen en te zorgen voor inzicht in wie ze zijn en wat ze nodig hebben. Maar hoe doe je dat?Met dit boek leer je hoe persona's en profielen in jouw organisatie het meeste waarde kunnen toevoegen. Persona's helpen je om je beter in klanten te verplaatsen. Met profielen kun je hen op maat bedienen, data driven en gepersonaliseerd. Het boek biedt je praktische handva...
maandag verzonden
De Business Board Methode
Het jaarlijkse businessplan op één A4 dat wél wordt uitgevoerd
2022 || Paperback || Edwin Kersten || Van Duuren Media
Dit boek is geschreven voor alle ondernemers, bestuurders en eindverantwoordelijke managers die het volgende bekend voorkomt: Maak jij ook ieder jaar weer vol goede moed een businessplan? Je weet wel, die PowerPoint met een oneindige hoeveelheid slides die zonder dat er iets mee gebeurt linea recta in een la belandt? Waarom is het toch zo lastig om een overzichtelijk businessplan te maken én uit te voeren?
De Business Board Methode geeft antwoord op deze vragen en levert je twee dingen. In d...
maandag verzonden
Nee zeggen loont
Dump de klanten voor wie je niet wilt werken
2023 || Paperback || Jennifer Delano || Van Duuren Media
Iedereen die voor opdrachtgevers werkt, kent ze: klanten voor wie je niet zou moeten willen werken. Omdat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen, eindeloos blijven praten en het maar niet tot een opdracht komt, of omdat ze de facturen niet betalen.
De anekdotes over dit soort klanten zijn hilarisch, maar de zakelijke kant is minder leuk. Zo’n 55 procent van de (MKB-) bedrijven krijgt met oplichting te maken, en veel zzp’ers zijn voor duizenden of tienduizenden euro’s het schip in gegaa...
maandag verzonden
De projectsaboteur
Het geheime handboek voor de projectsaboteur
2023 || Paperback || Dion Kotteman e.a. || Van Duuren Media
Elk project heeft tegenstanders. Iedereen kent ze, mensen die er om de één of andere reden belang bij hebben een project te laten mislukken. Maar dat mensen bewust je project willen laten mislukken wordt vaak ontkend. Toch bestaan er Saboteurs. De ene projectsaboteur is ervan overtuigd dat het project slecht is voor het bedrijf. De andere beschouwt het falen van het project als de mogelijkheid om zijn carrière een boost te geven. Een derde probeert zo een kritische collega door de achterde...
maandag verzonden
Hoe bouw je een High Performance Organisatie?
vijf universele factoren van excellent presteren
2016 || Paperback || André de Waal || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Houd u niet langer bezig met wat u denkt dat werkt, of wat u vindt dat zou moeten werken. Als hedendaagse manager kunt u zich beter concentreren op datgene wat werkelijk bijdraagt aan het bereiken van uw doelstellingen. André de Waal ontdekte en analyseerde op wetenschappelijke wijze wat er aantoonbaar toe doet in iedere soort organisatie, wereldwijd, in alle sectoren. Hoe bouw je een High Performance Organisatie? beschrijft het bewezen HPO-raamwerk dat bestaat uit de vijf universele factore...
maandag verzonden
De marketingorganisatie van de toekomst
2016 || Paperback || Rob Beltman || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
'De marketingorganisatie van de toekomst' is uitgeroepen tot het beste marketingboek van 2017 door de onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs.De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedien...
maandag verzonden
Mensen maken of breken een verandering
0020 || Paperback || Inge van Kooten-Satter || Van Duuren Media
Verandering, wie heeft het niet nodig in zijn organisatie? Je nodigt externe adviseurs uit en maakt met hen een stappenplan. Op papier ziet dat er goed uit. Maar enige tijd later loopt je verandering spaak. Waardoor? Door de mensen. Ze willen niet en tonen weerstand. Helaas, je verandering belandt in een archiefkast. Zoals zoveel veranderplannen. Je bent een illusie armer en je mensen blijven gefrustreerd achter.
Kan het ook anders? Zeker! Dit boek neemt je mee naar de veranderkracht die ie...
maandag verzonden
Klanthelden in de 9+ organisatie
Excelleren in emotionele klantbeleving
2021 || Paperback || Berry Veldhoen e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel ‘raken’. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.
Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar...