Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (4)
maandag verzonden
Business Performance Management
sturen op prestatie en resultaat
2008 || Paperback || T. Wentink || Boom
Business performance management gaat over het sturen van organisaties. Het is een verzameling van opvattingen, methoden en technieken die het management kan inzetten om organisatiedoelen te behalen en prestaties te optimaliseren.
Sleutelbegrippen hierbij zijn het beheersen, borgen en verbeteren van besturingsprocessen in en tussen organisaties, het optimaliseren van inkomsten, en het minimaliseren van kosten met het oog op waardecreatie voor de stakeholders: aandeelhouders, financiers, klanten...
maandag verzonden
Storytelling-handboek
organisatieverhalen voor managers, trainers en onderzoekers
2008 || Paperback || S. Tesselaar e.a. || Boom
maandag verzonden
Praktijkgericht kennismanagement
2008 || Paperback || D. Ropes || Boom
Het toegenomen belang van kennis als productiefactor is overal merkbaar. Nog maar weinig mensen verdienen hun geld in de fabriek of op het land, de meeste verdienen hun geld met hun kennis. En omdat kennis de belangrijkste productiefactor is geworden, zijn managers eigenlijk altijd kennismanagers en zou hun aandacht vooral uit moeten gaan naar de efficiƫnte en effectieve benutting van kennis.
Praktijkgericht kennismanagement helpt de hbo- of universitaire managementstudent een eigen visie te ...
maandag verzonden
Het merk is dood, leve het merk
rebranding: meesterwerk of mislukking
2008 || Paperback || P. Stamsnijder || Boom
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.
Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals...