Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (9)
Hardcover (2)
Uitgever
Boom (6)
Uitgeverij Thema (2)

Resultaten (11)

26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Secretaresse Assistent Wijzer Creatief zakelijk schrijven Correspondentie wijzer

met oefeningen en tips naar een persoonlijke stijl

2011 || Paperback || Judith Winterkamp e.a. || Vakmedianet

23,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 21,85
+
Bestel

WORKTypes

en hoe benut u dat het beste?

2013 || Paperback || Jean Kummerow e.a. || Uitgeverij Thema

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

De overname van een BV / Druk 4

2010 || Paperback || W.H. Kool e.a. || Boom

Een bedrijfsovername is een intensief proces, waarmee een ondernemer vaak

maar een keer in zijn leven te maken krijgt. De vele juridische, fiscaalrechtelijke en bedrijfseconomische aspecten maken het bovendien een gecompliceerd traject. Een goede voorbereiding is dan ook absoluut noodzakelijk.

De overname van een BV bespreekt hoe de overname van een bedrijf juridisch

gestalte kan krijgen en of, en zo ja hoe, het over te nemen bedrijf de eigen overname (voor een deel) zelf kan financieren. Bovend...

31,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,35
+
Bestel

Persoonlijk meesterschap in management

voorbij rationeel management

2003 || Paperback || R.E. Quinn || Boom

In Persoonlijk meesterschap in management legt Robert E. Quinn uit hoe leiders deze paradoxen kunnen begrijpen en de overdreven rationele, lineaire manier van denken achter zich moeten laten om open te staan voor nieuwe vormen van leiderschap. Hij ontvouwt daarvoor het concurrerende-waardenmodel, dat ook ten grondslag ligt aan zijn zeer populaire Handboek Managementvaardigheden.

58,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Integrale organisatieverandering / druk 1

theorie, methode, toepassingen

2003 || Paperback || G. Cuyvers || Boom

Het bestaansrecht van organisaties hangt sterk af van het vermogen te anticiperen op een veranderende omgeving. Organisaties die dat niet kunnen overleven niet. Dit boek is een pleidooi voor verandering. Veranderen betekent de wil hebben om te leren, te leren van jezelf, van de omstandigheden en zeker van anderen in de organisatie. Een lerende organisatie vraagt om een integrale benadering van verandering, niet als bedreiging voor de bestaande orde, maar als een onderdeel van de orde. Een vit...

28,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,54
+
Bestel

De gekookte kikker / Druk 8

400 dierenmetaforen over organisatieverandering

2003 || Paperback || Peter Camp e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

'De gekookte kikker' van Peter Camp en Funs Erens is een bron van inspiratie voor managers op alle niveaus. Deze verzameling dierenmetaforen, afkomstig uit een grote verscheidenheid van bronnen, is een ideaal startpunt voor (her)overwegingen over bedrijfscultuur, menselijke verhoudingen en organisatieverandering. Geordend volgens de door Peter Camp ontwikkelde matrixmethode, zijn deze metaforen - het zijn er inmiddels vierhonderd! - zo gepresenteerd dat alle aspecten van het leven en werken i...

26,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Organisatie-alibi's

de kracht van enneaculturen

2012 || Hardcover || Daniel Ofman e.a. || Scriptum

25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Werken met emotionele intelligentie / druk 1

2013 || Paperback || Berthold Ulsamer || Uitgeverij Thema

Of we het nu willen of niet, onze emoties bepalen voor een groot gedeelte hoe we ons gedragen. Wie zijn eigen gevoel kent, daar goed mee omgaat én zich kan inleven in het gevoel van anderen, heeft een grote voorsprong, zowel zakelijk als privé.

Emotionele intelligentie kun je ontwikkelen

Aan de hand van vele voorbeelden legt jurist en psycholoog Bertold Ulsamer in 'Werken met emotionele intelligentie' uit hoe je je inlevingsvermogen en sociale vaardigheden kunt ontwikkelen om zo emotioneel ...

59,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

INK-managementmodel Grip op leiderschap

toegankelijke modellen en praktische inzichten

2012 || Paperback || J.I. Stoker e.a. || Boom

77,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 74,05
+
Bestel

Klanttevredenheid, de zin en onzin

grote winstgevendheid door sturing op de waarde van en voor de klant

2003 || Hardcover || J.P.R. Thomassen || Boom

Over klanttevredenheid is inmiddels zoveel geschreven dat we inmiddels wel zouden moeten weten hoe we onderzoeken uitvoeren en meten. Niets is minder waar volgens de auteur van Klanttevredenheid, de zin en onzin. Er worden op jaarbasis nog steeds miljoenen euro's verspild aan slecht klanttevredenheidsonderzoek.

Wat hebben organisaties de afgelopen tien jaar geleerd van het meten en sturen op klanttevredenheid? Heel veel, maar de auteur maakt een aantal kanttekeningen bij het meten van en sture...