Zoekfilters

Uitgever
Boom (7)

Resultaten (13)

66,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 63,41
+
Bestel

Kaizen / druk 3

de sleutel van Japans succesvolle concurrentie

2001 || Paperback || M. Imai || Boom

33,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,29
+
Bestel

De HR-Scorecard

het meten van strategie, mensen en prestaties

2013 || Paperback || Brian E. Becker e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

Prestaties van mensen hebben steeds meer invloed op de bedrijfsstrategie. Die prestaties moeten dan wel gemeten kunnen worden. Op basis van de succesvolle Balanced Scorecard hebben de auteurs van dit boek een nieuwe methodiek ontwikkeld, de HR-scorecard. Daarmee kan human resources management ingepast worden in de algemene strategie van bedrijven en kan men human resources managen als een onderdeel van het bedrijfskapitaal. Bovendien wordt het mogelijk om met de HR-scorecard een koppeling te ...

50,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Compendium van de accountantscontrole 1 / druk 3

2004 || Paperback || B.A.J. Westra e.a. || Pentagan Holding Books B.V.

18,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Designing Dynamic Organizations

2001 || Paperback || Jay R. Galbraith e.a. || HarperCollins

Which business structures are best suited to the unpredictable 21st century? How can a company, division, or department reconfigure itself with minimum disruption and maximum impact? This title shows business leaders at all levels how to examine their choices by leading them systematically through these fundamental questions.

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

PMO-special Praktisch competentiemanagement

2001 || Paperback || M. Guiver-Freeman || Boom

Over competentiemanagement zijn de laatste jaren vele boeken geschreven. Geen van deze boeken ging echter over de praktijk: het ontwikkelen van competentieprofielen en de invoering ervan.

In deze special wordt een feitelijke praktijksituatie beschreven: de invoering van competentiemanagement als integrale wijze van werken binnen personeelsmanagement. De lezer kan aan de hand van deze praktische handleiding competentiemanagement invoeren in zijn eigen organisatie.

39,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,29
+
Bestel

Activity based costing / druk 1

van kostentoerekening naar kosteninzicht

2001 || Paperback || D.A. van Damme || Boom

89,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Methodisch werken Organisatietheorie voor non-profit / Druk 2

2001 || Paperback || B. Kapteyn || Bohn Stafleu van Loghum

Het boek bestaat uit twee delen. In deel I behandelen de auteurs de ontwikkelingsfasen die zich op het terrein van het personeelsbeleid hebben voorgedaan. Deze fasen worden beschreven en becommentarieerd tegen de achtergrond van veranderingen in de relatie tussen mens, arbeid, organisatie en maatschappij. De auteurs wijzen er onder meer op dat personeelsfunctionarissen zich meer moeten gaan inzetten om arbeidsorganisaties ook in bedrijfsethisch opzicht goed te laten functioneren. In deel II b...

39,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,29
+
Bestel

AO en kwaliteit / druk 1

een integrale aanpak : achtergronden van AO en kwaliteitsmanagement en een praktische aanpak voor integratie

2013 || Paperback || J. Bosman e.a. || Boom

63,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Teamleren

theorie en facilitatie

2001 || Paperback || Thijs Homan || Boom

Het managen van kennis en het creëren van onderscheidende organisatiecompetenties zijn twee belangrijke bronnen voor duurzame concurrentievoordelen. Teams die de competentie bezitten om op een innovatieve wijze kennis te creëren en te leren, vormen hiervoor een van de belangrijkste bouwstenen. Het is dan ook van belang voor diegenen die in en met teams werken om meer over de 'lerende kant' van het teamfunctioneren te weten.

Teamleren is een van de eerste studies waarin het leren van teams ce...

18,99
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

Positioning: The Battle for Your Mind

The battle for your mind. How to be seen and heard in the overcrowded marketplace

2001 || Paperback || Al Ries e.a. || McGraw-Hill

Helps you deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public. This book describes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind-one that reflects a company's own strengths and weaknesses as well as those of its competitors.