Zoekfilters
› Haagse Hogeschool (HHS... (2)
› Hogeschool Rotterdam (2)
› Hogeschool Utrecht (2)
Resultaten (12)
Salesvaardigheden / Druk 2 (e-book)
2016 || E-book via Bookshelf || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
• brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij
• ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek
• handige voorbeeldvideo's van verk...
maandag verzonden
Sales management - English edition
2013 || Hardcover || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
The first four editions of the Dutch edition of Sales Management have been received with great enthusiasm both in higher education and in industry. There seems to be a great need for a complete and practical textbook, tailored to the sales practice. The international edition of this popular book is now available, edited with a European perspective.
maandag verzonden
Salesvaardigheden / Druk 2
2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.
Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?
* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;
* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;
* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...
maandag verzonden
Excellent onderhandelen
een praktische gids voor het best mogelijke resultaat in iedere onderhandeling
2007 || Paperback || Roger Fisher e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
'Excellent onderhandelen' (in het Engels 'Getting to Yes') van Roger Fisher is al ruim twintig jaar hét standaardwerk op het gebied van principieel onderhandelen. Er zijn wereldwijd inmiddels vijf miljoen exemplaren van verkocht, in twintig talen. Of je nu een gesprek met de huurbaas hebt of in gerechtelijke procedures verwikkeld bent - in alle onderhandelingssituaties bewijst dit model z'n dienst.
Principieel onderhandelen betekent dat de partijen in een 'conflict' op zoek gaan naar de oplo...
Invloed / Druk 6 (e-book)
de zes geheimen van het overtuigen
2016 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Robert B. Cialdini || Boom
Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?
Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voo...
Salesmanagement / Druk 6 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed leiderschap, planning en verkoopactiviteiten hebben op het uiteindelijke verkoopresultaat.
In deze zesde editie is meer aandacht voor de rol van salescoaching en training bij personeelsontwikkeling en omzetgroei, het toenemende belan...
Sales management - English edition (e-book)
2014 || E-book via Bookshelf || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
The first four editions of the Dutch edition of Sales Management have been received with great enthusiasm both in higher education and in industry. There seems to be a great need for a complete and practical textbook, tailored to the sales practice. The international edition of this popular book is now available, edited with a European perspective.
Basisboek sales / Druk 2 (e-book)
2018 || E-book via Bookshelf || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;
- sluit volledig aan op het examen NIMA Sales A;
- meer aandacht voor de salesvaardigheden, social selling en nieuwe technologie.
Basisboek Sales, de opvolger van Verkoper en Verkoop, biedt een complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied sales. Alle belangrijke thema's van de salesdiscipline, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagement. Studenten leren hoe moderne organisa...
maandag verzonden
Invloed / Druk 6
de zes geheimen van het overtuigen
2021 || Paperback || Robert B. Cialdini || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Mechanismen en technieken
Welke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?
De sleutelprikkel
Het gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, he...
dinsdag verzonden
Telephone Business / Druk 3
telephone skills at intermediate to advanced level
2023 || Paperback || Ton van Campen e.a. || Walvaboek
Telephone Business biedt intensieve en systematische training in vaardigheden op het gebied van het zakelijk telefoneren voor mbo, hbo, bedrijfscursussen en zelfstudie. Het boek bevat een scala aan realistische en interactieve oefenvormen, varierend van kennistoepassing tot negotiating skills (cases). Naast de taaluitingen die specifiek zijn voor nagenoeg elk (telefoon)gesprek wordt aandacht besteed aan de belangrijkste telefoonsituaties van zakelijke aard.