Zuyd Hogeschool (4)
morgen verzonden
Personeelsmanagement met MyLab / Druk 7
2015 || Paperback || Luis R. Gomez-Mejia e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Een organisatie kan zich onderscheiden door z n mensen. Kwaliteit, enthousiasme, ervaring, bevrediging halen uit het werk, het gevoel goed te worden behandeld: al deze aspecten hebben invloed op de productiviteit van de werknemer, en daarmee op het voortbestaan van het bedrf.
Personeelsmanagement gaat over omgaan met en leidinggeven aan mensen. Daarb is het uitgangspunt dat élke manager idealiter een human resource manager is, die baat heeft b het bestuderen en toepassen van de instrumenten...
morgen verzonden
Introductie basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie / Druk 4
SERIE: Bedrijfseconomie in breder verband
2015 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Introductie basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie onderscheidt zich van andere studiemethoden doordat deze methode bedrijfseconomie en bedrijfsadministratie geïntegreerd behandelt. Dit boek richt zich op studenten van alle opleidingen in het hoger onderwijs waarvoor elementaire kennis van bedrijfseconomie en bedrijfsadministratie van belang is. Studenten maken kennis met de basisbegrippen uit beide vakgebieden. Aan de orde komen kernbegrippen als opbrengsten, kosten, ontvan...
morgen verzonden
Het Nieuwe Proefboek
over de smaak van wat we eten en drinken
2021 || Hardcover || Peter Klosse || Fontaine Uitgevers B.V.
Over de smaak van wat wij eten en drinken. Een musthave voor iedereen die eten serieus neemt.
Er zijn niet veel mensen die niet houden van een heerlijk gerecht en een bijpassend drankje. Maar als je écht lekker wilt eten en drinken, helpt het als je er meer van weet. Sinds zijn eerste boek over dit onderwerp is Peter Klosse uitgegroeid tot de onbetwiste autoriteit op het gebied van smaak. In zijn nieuwste boek, 'Het Nieuwe Proefboek', geeft hij een frisse kijk op de voedselwereld van vandaag...
morgen verzonden
Kwaliteit van dienstverlening / Druk 4
de integratie van dienstenmarketing, kwaliteit en management
2018 || Paperback || S. Boomsma e.a. || Vakmedianet