Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)

Zuyd Hogeschool (3)

44,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,04
+
Bestel

Statistiek in stappen / Druk 4

2021 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom

De methode ‘Statistiek in stappen’ slaagt erin om statistiek interessant te maken voor studenten en docenten. Het boek legt op logische wijze uit hoe een bepaalde techniek werkt en waarvoor deze gebruikt wordt, met behulp van relevante en actuele voorbeelden. De nadruk ligt niet zozeer op de formules achter de technieken (hoewel deze wel worden uitgelegd), maar meer op de toepassing ervan. Zo wordt statistiek een handig instrument dat je helpt bij het verwerken van kwantitatieve gegevens.

Om het leren gemakkelijker te maken, is er bij deze methode een aantal hulpmiddelen beschikbaar, zoals leerdoelen, checkpoints en opdrachten. Op de bijbehorende website vind je extra materiaal, zoals uitwerkingen van de opdrachten en checkpoints, handige links en extra uitleg over SPSS...

48,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 46,08
+
Bestel

Nederlands in gang / Druk 3

Methode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen

2019 || Paperback || Berna de Boer e.a. || Coutinho || ook als eBook

Nederlands in gang is een beginnersmethode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen. De cursist leert snel in het Nederlands te communiceren en de essentie van teksten te begrijpen. In deze communicatieve totaalmethode ligt het accent op het taalgebruik in het dagelijks leven van hoogopgeleide studerende of werkende volwassenen. Nederlands in gang brengt de cursist naar niveau A2 van het Europees Referentie Kader (ERK).

In achttien hoofdstukken legt de beginnende cursist op een afwisselend...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...