Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Zuyd Hogeschool (3)
Uitgever
Noordhoff (2)

Zuyd Hogeschool (3)

44,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,04
+
Bestel

Statistiek in stappen / Druk 4

2021 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom

De methode ‘Statistiek in stappen’ slaagt erin om statistiek interessant te maken voor studenten en docenten. Het boek legt op logische wijze uit hoe een bepaalde techniek werkt en waarvoor deze gebruikt wordt, met behulp van relevante en actuele voorbeelden. De nadruk ligt niet zozeer op de formules achter de technieken (hoewel deze wel worden uitgelegd), maar meer op de toepassing ervan. Zo wordt statistiek een handig instrument dat je helpt bij het verwerken van kwantitatieve gegevens.

Om het leren gemakkelijker te maken, is er bij deze methode een aantal hulpmiddelen beschikbaar, zoals leerdoelen, checkpoints en opdrachten. Op de bijbehorende website vind je extra materiaal, zoals uitwerkingen van de opdrachten en checkpoints, handige links en extra uitleg over SPSS...

72,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Hospitality Experience / Nederlandse editie

Een inleiding in hospitality management

2021 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management;

- theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden;

- inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences.

Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management.

Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen:

Wat is hospitality management?

Wie ...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Bedrijfsbeslissingen en financiële verantwoording / Druk 5

2021 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Volledig vernieuwde vijfde editie uitgebreid met actuele onderwerpen;

- Kennismaking met bedrijfseconomie, speciaal voor 'non-financials';

- theorie gekoppeld aan managementbeslissingen.

Dit boek leert studenten die geen financieel-economische opleiding volgen, de belangrijkste financieel-economische principes toe te passen. Aan bod komen o.a. het maken van een marketingplan en een investeringsvoorstel. Studenten maken daarbij kennis met begrippen als ‘begrote balans’, ‘liquiditeitsbe...