Zuyd Hogeschool (7)
morgen verzonden
Cijfers Spreken / Druk 6
overtuigen met onderzoek en statistiek
2016 || Paperback || Joep Brinkman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Cijfers spreken behandelt de opzet van een onderzoek in combinatie met statistiek en de interpretatie van de resultaten. Het accent ligt daarbij op de praktische toepassing en logische begripsvorming, niet op formules.
Waarom kiezen voor Cijfers Spreken?
accent ligt op praktische toepassing en logische begripsvorming;
slaat een brug tussen theorievakken, computerpractica en projecten;
uitgebreide digitale ondersteuning voor docent en student.
Cijfers spreken benadert onderzoek vooral vanuit ...
morgen verzonden
Basisboek Facility Management / Druk 3
2020 || Paperback || Bernhard Drion e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Eerste basisboek over facilitymanagement, aangevuld en becommentarieerd door docenten aan facilitymanagement-opleidingen;
- beschrijft het vak introducerend en enthousiasmerend in haar volle breedte;
- biedt afwisselend een theoretisch kader en geeft inzicht in de praktijk.
Basisboek Facilitymanagement introduceert het facilitaire vakgebied. Het geeft antwoord op vragen als: Wat is facility management? Wat doet een facility- professional? Wat zijn facilitaire producten en diensten? Hoe rich...
morgen verzonden
Toegepaste Organisatiekunde / Druk 8
2021 || Paperback || Peter Thuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Hét standaardwerk op het gebied van organisatiekunde;
- zeer actueel en direct toepasbaar in de praktijk;
- multidisciplinaire benadering.
Toegepaste Organisatiekunde is een van de meeste gebruikte inleidingen op het gebied van organisatiekunde. Het boek put uit disciplines als economie, psychologie, bedrijfskunde, technologie en sociologie en verbindt de relevante aspecten aan organisatiekunde en management
Toegepaste Organisatiekunde is een compleet basisboek met aandacht voor actuele on...
morgen verzonden
Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12
2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;
- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;
- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.
Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.
Deze editie sluit naadloos aan op d...
Projectmanagement / Druk 9
2023 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Projectmanagement laat studenten op een unieke en laagdrempelige manier kennismaken met projectmatig werken om projecten succesvol aan te pakken. Niet alleen in het bedrijfsleven, ook in het onderwijs worden steeds meer werkzaamheden projectmatig aangepakt, denk aan uitgebreide studieopdrachten, interne projecten en projecten tijdens stage en afstuderen.
morgen verzonden
Jellema: Asset- en onderhoudsmanagement vastgoed - Deel 13 / Druk 4
2019 || Paperback || Redactie || ThiemeMeulenhoff bv
Asset- en onderhoudsmanagement vastgoed richt zich op het waarborgen van een duurzame instandhouding van vastgoed. Centraal hierin staat het totale beheer- en onderhoudsproces dat voortvloeit uit de vastgoedstrategie van organisaties. In Asset-en onderhoudsmanagement vastgoed hebben de auteurs hun integrale en specialistische vakkennis gebundeld om een gestructureerd en samenhangend overzicht van het vakgebied te presenteren.
De serie Jellema Hogere Bouwkunde vormt de kern van het gehele kenn...
morgen verzonden
Mood maker / Druk 2
het ontwikkelen van gastvrije organisaties
2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.
Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.
In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...