Zoekfilters

Auteur
Frans Melissen (2)
Uitgever
Noordhoff (2)
Taal
Nederlands (2)

Zuyd Hogeschool (3)

77,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Hospitality Experience / Druk 3

An Introduction to hospitality management

2022 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Provides a complete overview of the hospitality industry;

- includes an extensive chapter on intercultural hospitality experiences;

- offers interesting analysis as well as engaging real-world examples.

Hospitality Experience is an exciting introduction to hospitality management. Step-by-step it shows students how to create and manage unique hospitality experiences. The book provides clear answers to important questions regarding hospitality management, beginning with what it is and who the...

72,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 69,30
+
Bestel

Hospitality Experience / Nederlandse editie

Een inleiding in hospitality management

2021 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management;

- theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden;

- inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences.

Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management.

Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen:

Wat is hospitality management?

Wie ...

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...