Zoekfilters
› Ad Diermanagement (3)
› Biologie, voeding & ge... (2)
› Bos- en Natuurbeheer (2)
» Toon alle opties (2)
Van Hall Larenstein University of Applied Sciences (10)
maandag verzonden
Praktijkgericht onderzoek in de ruimtelijke planvorming / Druk 5
Methoden voor analyse, visievorming en ontwerp
2022 || Hardcover || Dick van Dorp e.a. || Uitgeverij Landwerk, Wageningen
Ruimtelijke planvormers zoeken naar oplossingen voor ruimtelijke vraagstukken. Vaak ligt de nadruk op de oplossing, maar geen oplossing zonder gedegen onderzoek. De uitgave ‘Praktijkgericht onderzoek in de ruimtelijke planvorming’ biedt een uitgebreid overzicht van beschikbare onderzoeksmethoden in de verschillende fasen van de planvorming.
Onder redactie van Wim Simons en Dick van Dorp van hogeschool Van Hall Larenstein schrijven experts in het vakgebied over diverse methoden van onderzo...
Binas HAVO/VWO informatieboek / Druk 7
2022 || Paperback || Verkerk P.A.M. de Groot || Noordhoff
Al meer dan 40 jaar hét naslagwerk bij biologie, natuurkunde en scheikunde
Binas is een handig naslagwerk bij de vakken biologie, natuurkunde en scheikunde. De boeken zijn volledig in kleur uitgevoerd en mede daardoor helder en overzichtelijk. Binas is beschikbaar voor vmbo NaSk, vmbo biologie en voor havo/vwo bovenbouw. Ook is er een Binas English edition voor havo/vwo bovenbouw. Nieuw per november 2022 is de 7e editie van Binas havo/vwo bovenbouw. Aangepast naar de syllabiwijzigingen centr...
Handleiding Marketingplan
Handleiding om snel een goed marketingplan te maken
2022 || Paperback || E.A. Muilwijk || Intermarketing
Dit boek biedt een duidelijk en gestructureerd stappenplan waarmee je zelf een succesvol marketingplan kunt opstellen. Of je nu een start-up of een gevestigd bedrijf hebt, deze handleiding helpt je om je doelen te bereiken en je omzet te verhogen. Met praktische voorbeelden, handige tips en concrete strategieën leer je hoe je jouw product of dienst op de markt kunt zetten en je klantenkring kunt vergroten.
Bestel vandaag nog de Handleiding Marketingplan en neem een voorsprong op je concurren...
Communicatie handboek / Druk 7 (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Het standaardwerk voor het communicatievak;
- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;
- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.
Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...
maandag verzonden
Grondslagen van de marketing / Druk 10
2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;
- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...
maandag verzonden
Klinische chemie en hematologie voor analisten - Deel 1 / Druk 3
2022 || Paperback || E. ten Boekel e.a. || Syntax Media
Na bijna zeven jaar was het nodig om de tweede druk van de twee delen `Klinische chemie en hematologie voor analisten' op enkele vlakken te herzien.
Op basis van nieuwe ontwikkelingen binnen het vak zijn er extra paragrafen toegevoegd aan de hoofdstukken 9, 15 en 18. De overige hoofstukken hebben nauwelijks of slechts enkele kleine aanpassingen ondergaan.
De oorspronkelijke opzet van de hoofdstukken is niet fundamenteel gewijzigd. De hoofdstukken zijn op elkaar afgestemd, maar je kunt ze ook ...
vandaag verzonden
Communicatie handboek / Druk 7
2022 || Paperback || Wil Michels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het standaardwerk voor het communicatievak;
- biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied communicatie;
- marketingcommunicatie, corporate- en interne communicatie komen uitgebreid aan bod.
Communicatie Handboek maakt voor studenten en professionals helder op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een actueel, beknopt en volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk dankzij het he...
maandag verzonden
Landschapsecologie
Laag voor laag leren combineren
2022 || Hardcover || Derk Jan Stobbelaar e.a. || Wageningen Academic Publishers
Dit boek biedt een compact en praktisch overzicht van de landschapsecologie. Het rangordemodel staat centraal. In dit model worden de verschillende lagen die in het landschap te onderscheiden zijn met elkaar in verband gebracht. De hoofdstukken in het boek behandelen alle een laag in het model, waaronder hydrologie, bodemkunde, planten en dieren, met een duidelijke positionering richting de andere lagen. Op deze manier leert de lezer snel de belangrijkste begrippen en verbanden in de landscha...
maandag verzonden
Zakgids Vogels van Nederland en België / Druk 13 (Heruitgave)
herkenning, kijktips, trefkans
2022 || Hardcover || Luc Hoogenstein e.a. || KNNV Uitgeverij || met inkijkexemplaar
De ideale vogelgids voor wandelingen en vogelexcursies. Nu uitgebreid met nieuwe soorten en illustraties en biotoopplaten van Elwin van der Kolk. Past in elke binnenzak en helpt je om alle algemene soorten broedvogels, zomer- en wintergasten en doortrekkers gemakkelijk te herkennen.
De zakgids bevat compacte en overzichtelijke informatie over de belangrijkste uiterlijke kenmerken, gedrag, zang en habitat.
- Ruim 300 inheemse vogelsoorten doeltreffend herkennen
- Veldkenmerken, vliegbeelden en...
Marketing: Real People, Real Choices / 11th Global Edition
2022 || Paperback || Michael Solomon e.a. || Pearson
Thistitle is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has workedclosely with educators around the world to include content which is especiallyrelevant to students outside the United States. For undergraduate courses in the principlesof marketing. Companies donGÇÖt make decisions.People do.
Marketing: Real People, RealChoices is the only text to introducemarketing from the perspective of real people, who make real marketingdecisions, at leading companies every day. Timely a...