Zoekfilters

Uitgever
Coutinho (2)

Thomas More Hogeschool (3)

48,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Verhalen vertellen en vragen stellen / Druk 2

Vakdidactiek Levensbeschouwing & Geestelijke stromingen

2020 || Paperback || Tamar Kopmels || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het enige didactiekboek dat levensbeschouwelijk leren koppelt aan Geestelijke Stromingen;

- geschikt voor pabo’s van alle levensbeschouwelijke stromingen;

- uitgebreide digitale ondersteuning voor student en docent.

Verhalen vertellen en vragen stellen biedt studenten vakdidactiek om Levensbeschouwing en Geestelijke Stromingen te geven op de basisschool. Deze didactiek verbindt lesgeven over Geestelijke Stromingen aan de levensvragen van leerlingen. Dit boek bereidt studenten voor op het ...

48,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 46,08
+
Bestel

Praktische didactiek voor natuur & techniek / Druk 1

2020 || Paperback || Jos Marell e.a. || Coutinho || ook als eBook

Natuur & Techniek is leren over wat leven mogelijk maakt, en daarmee een belangrijk vormingsgebied. Als kinderen in het basisonderwijs met ‘echte’ materialen en organismen werken, zie je een voortdurende wisselwerking tussen doen, denken en beleven. Onderzoekend en ontwerpend leren zijn daardoor effectief en plezierig om te doen. Hun betrokkenheid draagt ertoe bij dat natuur en techniek voor kinderen steeds meer betekenis en waarde krijgen.

Een welkome vernieuwing

Verschillende ontwikkeli...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Praktijkonderzoek in de school / Druk 4

2020 || Paperback || Cyrilla van der Donk e.a. || Coutinho

Veel leraren en leraren-in-opleiding voeren praktijkonderzoek uit in hun eigen school en zoeken op systematische wijze naar antwoorden op vragen die hun onderwijspraktijk oproept. Dit leidt tot kennis over en inzicht in de dagelijkse onderwijspraktijk en tot oplossingen voor praktijkproblemen die zij in hun werk signaleren. Praktijkonderzoek is een professionele leerstrategie die beschouwd kan worden als een vorm van kwaliteitszorg die in de praktijk verankerd is. De methodiek kenmerkt zich d...