Zoekfilters

Auteur
Bronis Verhage (2)
Categorie
Marketing (4)
Verschijningsjaar
2020 (2)
2022 (2)

Saxion (7)

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

47,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9

2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;

- met actuele bedrijfscasussen;

- aandacht voor zowel online als offline marketing.

Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...

56,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Essentie van dienstenmarketingmanagement / Druk 3

2021 || Paperback || Ton Borchert || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Compact en toch zeer compleet;

- veel aandacht voor o.a. data analytics, customer touchpoints en de deeleconomie;

- handige ondersteunende website met extra les- en studiemateriaal.

Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Daarbij wordt zowel gekeken naar de offline als online marketingtools waarover organisaties beschikken. Het is daarmee een zeer praktisch...

67,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,13
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2

2020 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 8

2022 || Paperback || Frank Quix || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijk handboek over retailmarketing,

- verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;

- het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begri...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

91,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 87,35
+
Bestel

Business marketing management / Druk 7

Creëren van superieure klantwaarde

2016 || Paperback || Wim Biemans || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden.

Waarom kiezen voor Business Marketing Management?

* helder en toegankelijk geschreven;

* aansprekende praktijkvoorbeelden;

* handige ondersteunde website met extra studiemateriaal.

Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe j...