Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)

Hogeschool Utrecht (3)

29,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

How Brands Grow

What Marketers Don't Know

2010 || Hardcover || Byron Sharp || Oxford University Press

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.

83,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Tandheelkundig woordenboek / Druk 2

2010 || Hardcover || F.J. Tempel e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Ruim 15.000 tandheelkundige en vakverwante medische begrippen zijn beknopt omschreven. Dit gezaghebbende woordenboek, waarvan in 1983 de eerste editie verscheen van de hand van prof. dr. F.J. Tempel, is volledig herzien en aanzienlijk uitgebreid.In het bijzonder de specialismen implantologie, mondheelkunde, sociale tandheelkunde en additionele tandheelkunde zijn geactualiseerd. Van veel vreemdtalige vaktermen zijn de verbuiging en de herkomst aangegeven.Het boek is geschikt voor tandartsen, s...

19,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 18,53
+
Bestel

PMC Compact / Druk 1

projectmatig creƫren binnen handbereik

2020 || Hardcover || Jo Bos e.a. || Scriptum || met inkijkexemplaar

Projectmatig Creeren is een van de toonaangevende methoden op gebied van projectmanagement in Nederland. Sinds de eerste publicatie in 1998 hebben persoonlijk commitment, leiderschap, energie, bezieling en verbinding een vaste plaats veroverd in de 'normale' projectmanagementtaal. Inmiddels hebben duizenden projectmanagers zich de principes van Projectmatig Creeren (PMC) eigen gemaakt en is deze aanpak bij tal van organisaties tot de standaard verheven.

Vele malen kregen wij het verzoek om de...