Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenHogeschool Utrecht (2)
morgen verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
morgen verzonden
Praktisch UML, herziene editie / Druk 5
2021 || Paperback || Jos Warmer e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Praktisch UMLis een handleiding voor het toepassen van de Unified Modeling Language (UML), de standaard voor object georiënteerde analyse en ontwerp, die sinds 1997 wereldwijd wordt gebruikt.
Deze vijfde editie van Praktisch UMLbiedt:
• een beschrijving van de belangrijkste object georiënteerde principes;
• een beschrijving van de diverse UML-diagrammen;
• inzicht in de samenhang tussen de UML-diagrammen;
• een overzicht van de notatie van de UML-diagrammen;
• een beschrijvi...