Zoekfilters
Hogeschool Utrecht (3)
morgen verzonden
ProActive Nursing: klinisch redeneren in zes stappen / Druk 2
2014 || Paperback || Marc Bakker e.a. || Boom || met inkijkexemplaar
Een goede verpleegkundige reageert adequaat en efficiënt op problemen van patiënten. ProActive Nursing helpt situaties te overzien, te analyseren, te onderzoeken, aan te pakken en te bewaken. Zo kan de zorg en de veiligheid worden verbeterd door eerder de juiste acties te starten, en zo problemen te voorzien en te voorkomen.
Dit eerste boek van de ProActive Nursing-reeks bestaat uit twee delen. In het eerste deel wordt de zes-stappenmethode van het klinisch redeneren voor verpleegkundigen b...
morgen verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
morgen verzonden
Media en publiek / Druk 7
theorieën over media-impact
2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.
In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...