Zoekfilters

Categorie
Sociaal onderwijs (2)
Verschijningsjaar
2020 (2)

Hogeschool Utrecht (3)

15,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 15,15
+
Bestel

De reflectieve professional / Druk 1

2014 || Paperback || Marie - Jose Geenen || Coutinho || ook als eBook

Reflectie is een belangrijk onderdeel van de beroepsuitoefening van (toekomstige) sociale professionals in zorg, welzijn, onderwijs of de rechtspraktijk. Met dit zakboekje hebben zij de basisinformatie over reflectie op de eigen ontwikkeling als persoon en professional altijd direct bij de hand. De reflectieve professional koppelt wetenschappelijke informatie op inzichtelijke manier aan praktische toepassingen. Het boekje biedt 99 praktische handreikingen, onderverdeeld in de vijf rubrieken:...

33,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Ontwerpen voor zorg en welzijn / Druk 1

2020 || Paperback || Job van 't Veer e.a. || Coutinho || ook als eBook

Willen we in de nabije toekomst nog goede zorg en ondersteuning bieden, dan zal steeds meer een beroep gedaan moeten worden op de creatieve houding en het ‘out-of-the-box’ denken van (toekomstige) professionals. Zij hebben een belangrijke rol om het werkveld te innoveren. Design thinking is een denk- en werkwijze die hier goed bij past: het kan zorg- en hulpverleners helpen nieuwe ideeën snel concreet te maken en die in co-creatie met de zorg- of hulpvrager te ontwikkelen. Ontwerpen voo...

15,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 15,15
+
Bestel

De APA-richtlijnen / Druk 2

Over literatuurverwijzing en onderzoeksrapportage

2020 || Paperback || Petra Poelmans e.a. || Coutinho || ook als eBook

In het hoger onderwijs krijgt onderzoek een steeds belangrijkere positie. Alle opleidingen hebben het een stevige plaats in het curriculum gegeven en vaak is er ook een leerlijn ‘onderzoeksvaardigheden’ ontwikkeld. Onderzoek heeft zich tot een leerstrategie ontwikkeld, die bijdraagt aan de professionalisering van de student. In veel gevallen zijn verschillende docenten vanuit hun specialismen betrokken bij de begeleiding van het onderzoek. Dit kan voor studenten leiden tot onduidelijkheid...