Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Hogeschool Utrecht (3)

28,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,08
+
Bestel

Rijker coachen

Verdieping door inzet van je eigen persoon

2019 || Paperback || Jan Remmerswaal || Boom || met inkijkexemplaar

Een schatkist ter verdieping en verrijking van je coaching.

Coaching gaat altijd over ontwikkeling. Maar meestal wil dit zeggen: ontwikkeling van de cliƫnt. Het bijzondere aan dit boek is dat het vooral gaat over je eigen ontwikkeling als coach. Als coach beschik je over een dubbel instrumentarium: enerzijds methoden en technieken, anderzijds je eigen persoon. Dat laatste is je belangrijkste instrument, want je eigen

inzet bepaalt of de gebruikte methoden en technieken effectief zullen zijn...

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding / Druk 1

2023 || Paperback || Lisette Munneke e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek.

Leraren krijgen in hun dagelijkse onderwijspraktijk regelmatig te maken met vragen waar geen pasklare antwoorden op zijn. Voor leraren met een stevig onderzoekend vermogen is het makkelijker om te gaan met de uiteenlopende kennisvragen die zich tijdens hun werk voordoen.

Dit boek biedt studenten op de lerarenopleiding het gereedschap om onderzoekend vermogen te ontwikkelen. In drie d...

65,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,23
+
Bestel

Handboek oplossingsgericht werken in het onderwijs / Druk 3

2014 || Paperback || Louis Caufmann e.a. || Boom

Handboek oplossingsgericht werken in het onderwijs biedt een grondige inleiding in het oplossingsgerichte denken. Besproken wordt hoe je in willekeurig welke onderwijspositie zo te werk kunt gaan dat je je laat sturen door de oplossing in plaats van het probleem. Het boek bestaat uit vier onafhankelijk van elkaar te lezen delen: het oplossingsgerichte denkkader, het werkveld van het onderwijs als geheel, het instrumentarium en het 'doen en laten' in leidinggeven, middenmanagement, onderwijzen...