Zoekfilters
Hogeschool Utrecht (2)
The Experience Economy
With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money
2019 || Hardcover || B. Joseph Pine II e.a. || Harvard Business Review Press
Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers?Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks.
Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral?Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality. This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel ...
morgen verzonden
Basisboek Statistiek met SPSS / Druk 6
2019 || Paperback || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Praktische en toegankelijke kennismaking met statistiek en SPSS;
- breed toepasbaar databestand voor diverse opleidingen;
- sluit aan op gangbare onderzoekuitgaven.
Het Basisboek Statistiek met SPSS biedt studenten alle nodige hulp bij het snel verwerken, analyseren en presenteren van (onderzoeks)gegevens. Al doende raken zij vertrouwd met het programma SPSS en met statistiek.
Uitgangspunt van het boek is een gefingeerd databestand met als thema ‘Maakt geld gelukkig?’ – over de relati...