Zoekfilters

Auteur
Roel Grit (2)
Uitgever
Noordhoff (7)
Boom (4)
Verschijningsjaar
2022 (5)
2021 (4)

Hogeschool Utrecht (12)

68,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Lean Six Sigma / Druk 2

Handleiding voor het toepassen van Lean en Six Sigma

2021 || Paperback || Willem Salentijn || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste Nederlandstalige studieboek over deze methode;

- biedt een handig en logisch stappenplan;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Lean Six Sigma is een uitgebreide introductie tot de methodes LEAN en Six Sigma om bedrijfsresultaten aantoonbaar te optimaliseren. Waar LEAN zich primair concentreert op de verwerking, kijkt Six Sigma naar de inputfactoren. Uitgangspunt hierbij is dat de bedrijfsprocessen volledig afgestemd moeten zijn op de klant.

Het boek gaat te werk aan de hand va...

79,95
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

37,95
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 36,05
+
Bestel

De complete professional / Druk 5

Persoonlijke ontwikkeling, competenties en Bildung

2021 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktisch handboek voor iedere hbo-student;

- focust op de beroepscompetenties;

- draagt bij aan het opleiden van een maatschap bewuste professional.

De complete professional is een praktisch handboek voor iedere hbo-student. Het boek helpt studenten belangrijke beroepscompetenties te verwerven en draagt zo bij aan het opleiden van een maatschappelijk bewuste professional. Binnen het boek staan goed burgerschap en persoonlijke ontwikkeling centraal. Het gaat dus zowel om de ontwikkeling al...

81,95
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 10

2021 || Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Dé standaard op het gebied van marktonderzoek;

- praktisch en helder gestructureerd handboek voor het complete marktonderzoeksproces;

- biedt alle tools om het onderzoeksproces stapsgewijs uit te kunnen voeren.

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitge...

52,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Actieonderzoek doen / Druk 2

2022 || Paperback || Tonnie van der Zouwen || Boom || met inkijkexemplaar

Actieonderzoek is een aanpak voor praktijkgericht onderzoek waarbij je onderzoek doet ín de praktijk mét mensen uit die praktijk. Het doel is nieuwe kennis te ontwikkelen en tegelijkertijd de praktijk te verbeteren. Met deze uitdagende aanpak vergroot je de kans dat jouw onderzoek impact heeft.

Actieonderzoek past goed bij hbo-onderzoek en bij (aankomend) professionals. Professionals moeten een proces in gang kunnen zetten om veranderingen te implementeren. Actieonderzoek doen geeft aan hoe...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

53,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

34,25
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,54
+
Bestel

Beter in rapporteren / Druk 3

2022 || Paperback || Manon Rundervoort e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Beter in rapporteren helpt studenten om betere zakelijke teksten te schrijven. Het boek behandelt o.a. het schrijven van rapporten, papers, verslagen en scripties. De korte paragrafen, praktijkgerichte voorbeelden en bijbehorende website met oefeningen en feedback maken dit boek tot een echte hulp voor studenten.

Auteurs Eric Tiggeler en Manon Rundervoort behandelen in negen hoofstukken alle relevante onderwerpen rondom het schrijven van een goed rapport. Stapsgewijs nemen de auteurs de stude...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Het groot strategieboek / Druk 1

in dialoog naar een strategische voorsprong

2014 || Paperback || Paul Pietersma e.a. || Boom || ook als eBook

Slimme strategische keuzes maken organisaties interactiever, authentieker, exibeler en slagvaardiger. De inrichting van het strategieproces is hierbij een kritische succesfactor voor het uiteindelijke resultaat. Maar hoe kom je als organisatie in de juiste 'strategieversnelling'? En hoe bepaal je wat wel en niet in een strategieproces thuis hoort?

Het groot strategieboek leidt je succesvol door het eigen strategieproces en draagt modellen en voorbeelden aan om het proces inhoudelijk vorm te g...

94,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 90,20
+
Bestel

Handboek Organisatie en management / Druk 10

Een praktijkgerichte benadering

2023 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;

- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;

- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.

Handboek organisatie en management - Een praktijkgerichte benadering is een interactieve inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijk...