Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenHogeschool Utrecht (2)
maandag verzonden
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
maandag verzonden
Grondslagen AO: deel B , Processen en systemen / Druk 23
2020 || Paperback || J.C. Bast e.a. || Noordhoff || ook als eBook
- Het standaardwerk op het gebied van processen en systemen voor het vakgebied AO/AIS/Bestuurlijke Informatieverzorging;
- enige studieboek dat processen in samenhang met systemen beschrijft;
- interactief boek met koppeling naar diverse media via QR-codes.
Voor een goede besturing en beheersing van een organisatie is informatie nodig over processen.
In Grondslagen AO: Deel B, Processen en systemen staat de besturing en de beheersing van een organisatie centraal. Het boek behandelt de process...