Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)
Opleiding
Communicatie (2)

Hogeschool Utrecht (3)

50,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 48,21
+
Bestel

Communiceren / Druk 4

Contact maken, houden en verdiepen

2022 || Paperback || Frank Oomkes e.a. || Boom || ook als eBook

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.

Heel weinig mensen zijn volleerd in het leggen van contacten, het voeren van een goed gesprek en het verdiepen van relaties. Gelukkig is communiceren te leren! Voor succesvol contact met anderen heb je namelijk bepaalde communicatievaardigheden nodig. Dit boek leert je om contact te maken, te houden én te verdiepen.

‘Communiceren’ geeft heldere inzichten in algemene communicatievaardigheden. Alle basisva...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Overheidscommunicatie / Druk 3

Een gedragswetenschappelijke aanpak

2020 || Paperback || Bert Pol e.a. || Coutinho || ook als eBook

Overheden communiceren met burgers. En dat doen zij met een reden. Bijvoorbeeld om mensen aan te moedigen meer te bewegen en zo overgewicht tegen te gaan. Of om rommel direct in de vuilnisbak te gooien om zo milieuvervuiling te helpen verminderen. De overheid zet communicatie grootschalig in voor het veranderen, versterken of afzwakken van gedrag, attitudes en kennis onder burgers.

Overheidscommunicatie legt de focus op de beïnvloedende rol van overheidscommunicatie. Het boek geeft een overzi...

57,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 55,05
+
Bestel

Media en publiek / Druk 7

theorieën over media-impact

2014 || Paperback || Connie de Boer e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Ondervinden kinderen last van veel televisiekijken? Heeft een mediaboodschap invloed op het gedrag of de meningsvorming van mensen? Waarom en waarvoor gebruiken we de media? Niet alleen sociale wetenschappers, maar ook politici, opvoeders en anderen hebben zich de afgelopen decennia steeds meer beziggehouden met deze vragen.

In Media en publiek worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Veel van...