Zoekfilters

Taal
Nederlands (5)
Opleiding
Communicatie (2)
Leraar Gezondheidszorg... (2)
Mondzorgkunde (2)
» Toon alle opties (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Hogeschool Rotterdam (6)

38,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,00
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

26,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 24,70
+
Bestel

Intercultural Sensitivity / Druk 5

From denial to intercultural competence

2021 || Paperback || C. Nunez e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Through internationalisation programmes, millions of students spend part of their studies at universities abroad every year. Lecturer mobility programmes are bringing international lecturers straight to local classrooms. With migration, labour mobility and student mobility, classrooms and lecture halls have grown more culturally diverse than ever before.

Intercultural Sensitivity gives students a head start in working with lecturers and fellow students, and to excel in their future internati...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Voeding bij gezondheid en ziekte / Druk 8

2021 || Paperback || Nelleke Stegeman || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geeft professionals inzicht in wetenschappelijk gefundeerde kennis over voeding en biedt praktische tools; - helpt om feiten over voeding van fabels te onderscheiden en leert kritisch te redeneren; - aandacht voor de psychosociale factoren van voedingsgedrag.

De coronacisis heeft opnieuw duidelijk gemaakt hoe belangrijk voeding is voor onze gezondheid. Goede voeding zorgt voor een gezond microbioom, voorkomt overgewicht en zorgt voor een goede weerstand. Professionals in de gezondheidzorg, ...

31,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Preventie in het sociale domein / Druk 5

Toepassingen en achtergronden

2021 || Paperback || Sijtze de Roos e.a. || Coutinho || ook als eBook

Preventie is een belangrijk onderwerp in het sociale domein. Het vergroot kansen en versterkt individuen en de samenleving als geheel. Preventieve hulp kan nodig zijn om zwaardere zorg bij fysieke en psychosociale gezondheidsproblemen te voorkomen. Van professionals in het sociaal domein wordt dan ook verwacht dat zij preventief kunnen denken en handelen.

Preventie in het sociale domein biedt een theoretisch kader hoe professionals preventie kunnen integreren in hun werkpraktijk. Vanuit een c...

75,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 72,15
+
Bestel

Basisboek Kwalitatief onderzoek / Druk 5

Handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek

2021 || Paperback || Ben Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Dé handleiding voor kwalitatief onderzoek;

- alle aspecten van onderzoek komen aan bod;

- met aandacht voor online onderzoeksmethoden.

Het Basisboek Kwalitatief onderzoek behandelt stapsgewijs het kwalitatieve onderzoeksproces: van de probleemstelling en onderzoeksvraag tot de analyse en onderzoeksrapportage. Deze systematische opbouw maakt het boek zeer goed inpasbaar in het onderwijs en volgt de opbouw van een college- of werkgroepenreeks ‘Kwantitatief onderzoek’.

De opdrachten aan ...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

2021 || Paperback || Hanan Challouki || Pelckmans uitgevers - NBC || met inkijkexemplaar

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter...