Zoekfilters
› Finance & Control (3)
› Creative Business (2)
› Global Marketing en Sa... (2)
» Toon alle opties (2)
Hogeschool Rotterdam (4)
morgen verzonden
Dit is onderzoek! / Druk 3
2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;
- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;
- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.
Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...
Branding (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;
- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;
- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...
morgen verzonden
Anatomie en fysiologie incl. online / Druk 5
2022 || Paperback || Ludo Grégoire e.a. || ThiemeMeulenhoff bv || met inkijkexemplaar
Anatomie en Fysiologie is hét studieboek en naslagwerk voor beroepen in de gezondheidszorg en de sport. Dit boek behandelt de bouw en de functie van het menselijk lichaam in hun samenhang. Het boek is ontwikkeld vanuit en voor de Nederlandse en Vlaamse onderwijspraktijk.
Met behoud van de vertrouwde kwaliteit biedt deze vijfde druk opnieuw meerwaarde:
• Recente inhoudelijke en didactisch-methodische inzichten;
• Het hoofdstuk Ontwikkeling is aangevuld met de veroudering van alle tien org...
vandaag verzonden
Branding
2022 || Paperback || Andy Mosmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Geeft een actueel en helder overzicht van de verschillende stromingen binnen het vakgebied van branding;
- biedt met een canvas praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken;
- is goed gestructureerd en kan met diverse lees- en studeerroutes op meerdere manieren worden gebruikt.
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement; ‘The Game of the Name’. Onder meer door de...