Zoekfilters

Hogeschool Rotterdam (4)

37,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

30,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,98
+
Bestel

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Leen e.a. || Coutinho || ook als eBook

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf biedt een onmisbare basis om een bedrijfskundig onderzoek op te zetten. Het onderzoek doen is hierbij geen doel op zich, maar een middel om op een informatie- of datagestuurde manier te werken aan bedrijfskundige vraagstukken.

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf is gebaseerd op het Integraal Model voor Praktijkgericht Onderzoek dat Jan Leen ontwikkelde voor het bedrijfskundig vakgebied. Het model koppelt de handelingscyclus aan de onderzoekscyslus en verb...

27,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 26,55
+
Bestel

Happy change

Hoe blije medewerkers verandering duurzaam succesvol maken

2021 || Paperback || Bea Aarnoutse e.a. || Proof Publishers || met inkijkexemplaar

Happy change

Hoe blije medewerkers verandering duurzaam succesvol maken

De organisaties van de toekomst zijn die organisaties die zich voortdurend weten aan te passen aan een veranderende context. Zij zetten daarbij hun medewerkers op één. Happy employees = happy customers = more business value. Veranderingen, groot en klein, worden pas een succes als medewerkers happy zijn.

Als ze geïnformeerd, intrinsiek gemotiveerd en toegerust zijn om bij te dragen aan succes. Weten, willen en kunnen d...

32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

2021 || Paperback || Hanan Challouki || Pelckmans uitgevers - NBC || met inkijkexemplaar

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter...