Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (8)
Hardcover (2)
Uitgever
Noordhoff (4)
Boom (2)
Verschijningsjaar
2019 (3)
2021 (3)
2022 (3)

Hogeschool Rotterdam (10)

89,95
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9

2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;

-[ state of the art kennis over digitale communicatie;

- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.

De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...

54,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Dit is onderzoek! / Druk 3

2019 || Hardcover || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijke en enthousiasmerende gids voor praktijkgericht kwalitatief en kwantitatief onderzoek;

- behandelt de essentie van onderzoek in vier praktische stappen;

- met handige checklists voor het zelf opzetten en uitvoeren van onderzoek.

Dit is onderzoek! leert hbo-studenten in vier stappen onderzoek doen. Het boek behandelt kort en krachtig de theorie en de praktijk van onderzoek en bevat een schat aan onderzoeksvoorbeelden, direct toepasbaar bij projecten, stage- en afstudeeropdrachte...

37,25
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 35,39
+
Bestel

Marktonderzoek - design

Door de boom het bos zien

2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar

Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.

Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...

29,99
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Organiseren van communities / Druk 1

Identificeren, verbinden en faciliteren

2019 || Paperback || Peter Staal e.a. || Scriptum || met inkijkexemplaar

Sinds 2006 investeren Nederlandse organisaties in online communityplatformen, een plek voor klanten, medewerkers en belanghebbenden om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven.

De opkomst van online (social) media en communityplatformen brengt nieuw gedrag met zich mee. Van organisaties vergt dit een nieuwe visie op communicatie en een grotere flexibiliteit en creativiteit. Kennis over dit vakgebied is schaars. Alhoewel de meest succesvolle communities vaak zijn opgestar...

58,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,00
+
Bestel

Design Thinking / Druk 1

2019 || Paperback || Teun den Dekker || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Design Thinking wordt vertaald naar een eenvoudig toepasbaar model;

- bevat een uitgebreid deel over tooling en gereedschap;

- duidelijke koppeling tussen de theorie en de designpraktijk.

Hedendaagse organisaties zien zich geconfronteerd met complexe problemen en vraagstukken die niet langer eenduidig en eenvoudig te definiëren zijn. Bij het adequaat inspelen op deze maatschappelijke vraagstukken komt de creatieve oplossingsstrategie die design thinking biedt goed van pas. Dit boek ontrafe...

34,50
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Aan de slag met Design Thinking / Druk 1

2022 || Paperback || Eveline van Zeeland || Santasado || met inkijkexemplaar

Vaak wordt design thinking gebruikt als een methode om (onderzoeks-) projecten mee aan te vliegen. Het is echter veel meer dan dat: een manier van kijken naar de wereld. Als je op projectbasis met design thinking hebt gewerkt, zul je vanzelf bezield raken door de design thinking-mindset.

AAN DE SLAG MET DESIGN THINKING is op en top praktisch. Nadat je in hoofdstuk 1 kennis hebt gemaakt met de design thinking-methode, ga je direct aan de slag. In de hoofdstukken 2 tot en met 6 doorloop je telk...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

53,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Wat is onderzoek? / Druk 7

2022 || Paperback || Nel Verhoeven || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het is belangrijk dat studenten leren om een betrouwbaar antwoord te vinden op (onderzoeks)-vragen. Uiteraard begint dat bij oefenen met onderzoek doen. Wat is onderzoek? biedt een complete en heldere inleiding op kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksmethoden. Wat is onderzoek bevat de theorie en praktijkvoorbeelden waarmee uw studenten hun onderzoek kunnen starten. Het neemt de student aan de hand om stap voor stap de onderzoeksvaardigheden te leren.

Wat is onderzoek? maakt het ingewikkel...

32,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 30,40
+
Bestel

Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

2021 || Paperback || Hanan Challouki || Pelckmans uitgevers - NBC || met inkijkexemplaar

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter...

69,50
Vóór 20:00 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 66,03
+
Bestel

Leren veranderen / Druk 3

Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

2021 || Hardcover || Hans Vermaak e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Leren veranderen - Kennis voor veranderaars in opleiding en praktijk

'Leren veranderen' is al twintig jaar hét handboek voor de veranderkundige. Deze derde geheel herziene editie bestaat uit zowel het fysieke handboek als de kennissite www.lerenveranderen.nl. Het boek biedt een actueel, compact en samenhangend overzicht van belangrijke veranderlessen. Op de kennissite doen we recht aan alle extra materialen die in twintig jaar tijd zijn ontwikkeld door ons en anderen: oefeningen, cases, vide...