Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (3)
Avans Hogeschool (2)

Hogeschool Rotterdam (3)

30,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,98
+
Bestel

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf / Druk 3

2021 || Paperback || Jan Leen e.a. || Coutinho || ook als eBook

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf biedt een onmisbare basis om een bedrijfskundig onderzoek op te zetten. Het onderzoek doen is hierbij geen doel op zich, maar een middel om op een informatie- of datagestuurde manier te werken aan bedrijfskundige vraagstukken.

Praktijkgericht onderzoek in bedrijf is gebaseerd op het Integraal Model voor Praktijkgericht Onderzoek dat Jan Leen ontwikkelde voor het bedrijfskundig vakgebied. Het model koppelt de handelingscyclus aan de onderzoekscyslus en verb...

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

IKZ, integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement / Druk 8

2021 || Hardcover || Chris Bakker e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Actueel en compleet overzicht van het vakgebied Kwaliteitsmanagement;

- geeft een goed beeld van duurzaam ondernemen in de 21e eeuw;

- aandacht voor de belangen van de aandeelhouders, de stakeholders en het zoeken van een balans tussen profit, planet en people.

Integrale kwaliteitszorg en verbetermanagement verschaft studenten inzicht in het vakgebied Kwaliteitsmanagement en de toepassing ervan in het bedrijfsproces. Het volledige proces van kwaliteitszorg binnen een organisatie en de bijbe...

79,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...