Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (5)
Saxion (3)
Fontys Hogescholen (2)
» Toon alle opties (2)

Hogeschool Rotterdam (5)

65,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 62,65
+
Bestel

Gesprekken in organisaties / Druk 7

2022 || Paperback || Yvonne Gramsbergen-Hoogland e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Behandelt zowel twee- als groepsgesprekken;

- elk gespreksonderwerp wordt apart behandeld waardoor het modulair ingezet kan worden;

bevat veel opdrachten.

Gesprekken in organisaties heeft de afgelopen decennia duidelijk zijn waarde bewezen. Het wordt bij tientallen opleidingen in het hoger onderwijs gebruikt en is hét standaardwerk in Nederland en België over professionele gespreksvoering in organisaties.

Gesprekken in organisaties bestaat uit drie delen:

In deel I worden de basisvaardigh...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5

2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;

- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;

- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.

Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Ondernemen met informatie / Druk 10

Informatiekunde

2022 || Paperback || Jan Snijders e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Is afgestemd op beroepscompetenties, na elk hoofdstuk beheerst de student nieuwe (informatiekundige) vaardigheden;

- bevat aansprekende actuele praktijkvoorbeelden, nieuwsitems en focusartikelen;

- de digitale samenleving is door het hele boek heen gevlochten.

Ondernemen met informatie laat studenten in drie samenhangende delen kennismaken met de informatievoorziening in een onderneming. Het eerste deel van het boek bespreekt de essentie van de informatievoorziening en de bedrijfsprocessen ...

74,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 71,20
+
Bestel

Basis van bedrijfseconomie voor non-financials / Druk 2

2022 || Paperback || Rien Brouwers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Modulaire opbouw;

- afgestemd op veel voorkomende beroepsproducten en beroepshandelingen;

- ook volledig digitaal beschikbaar, inclusief uitgebreide online ondersteuning.

Basis van bedrijfseconomie voor non financials sluit met zijn modulaire opbouw goed aan op het veranderende onderwijs, wat steeds verder flexibiliseert. Deze uitgave is vrij in te zetten en bevat alle relevante bedrijfseconomische onderwerpen, opgedeeld in modules per onderwerp. Deze modules zijn afgestemd op veelvoorkomen...