Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (4)

Hogeschool Rotterdam (4)

31,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 29,93
+
Bestel

Het sales canvas

Door onderzoek sneller naar de deal

2017 || Paperback || Orly Polak e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Sales vraagt om kennis over de klant. Maar hoe kom je aan deze kennis? Veel bestaande salesmethoden richten zich op alle salesvaardigheden behalve onderzoek doen. Het Sales Canvas helpt sales professionals op een hele toegankelijke manier onderzoek te doen en kan dan ook naast bestaande salesmethoden worden gebruikt. We helpen je met het stellen van de juiste vragen, het actief onderzoeken en benaderen van je potentiële klant, het opstellen van een goede offerte, het voorbereiden van onderha...

33,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,25
+
Bestel

Organiseren met toekomst

van agile tot zelfstandig

2017 || Paperback || Guido van de Wiel || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe gaan we in de toekomst om met personeel?

Wie hebben we nog in dienst en wie niet?

Hoe gaan we om met opleiding en ontwikkeling

van medewerkers?

Hoe geven we invulling aan duurzame inzetbaarheid,

inzet op talent en vitaliteit?

Bestaat er in de toekomst nog wel zoiets als werving

en selectie of een jaarlijkse beoordelingscyclus?

En, bovenal, welke waarde creëren we en hoe houden we daarbij zicht op de klant?

Via deze vragen gaan we na hoe organisaties er in de toekomst uitzien, waar de lei...

39,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Mood maker / Druk 2

het ontwikkelen van gastvrije organisaties

2017 || Paperback || John Hokkeling e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Ontdek de kracht van gastheerschap, benut de kracht van je Mood Makers.

Gastheerschap en gastvrijheid is een thema binnen veel dienstverlenende organisaties: het leidt tot loyale klanten, tevreden medewerkers en een hoger rendement. Organisaties zoeken naar manieren om gastheerschap (verder) te ontwikkelen.

In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. Mood Makers zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun b...

34,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Lean leiderschap - Leidinggeven aan continu verbeteren

2017 || Paperback || Marcel F. van Assen || Boom || met inkijkexemplaar

Lean Leiderschap is een essentiele schakel in het succesvol realiseren van de Lean organisatie. De kracht van Lean Leiderschap is paradoxaal: hard en zacht. Het gaat om het vinden van de juiste balans tussen de analytisch-rationele benadering (hard, technieken, processen) en de synthetisch-intui¨tieve aanpak (zacht, omgaan met mensen) van leidinggeven. Dit boek maakt onderscheid in Lean Leiderschap van het topmanagement, middelmanagement, operationeel management (teamleiders) en projectmanag...