Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Rotterdam (4)
Uitgever
BIS Publishers (3)
Taal
Engels (2)
Nederlands (2)

Hogeschool Rotterdam (4)

22,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Visual Doing

Applying Visual Thinking in your Day to Day Business

2018 || Paperback || Willemien Brand || BIS Publishers || met inkijkexemplaar

After the success of 2017’s Visual Thinking, the author noticed that people enjoy discovering how easy it is to use drawings in business communication. But they still have no guide to satisfy their desire to tell a visual story in a very simple way. That is why the author has now written Visual Doing. This book will fulfil this desire, not by drilling deeper into the advice in the first book, but by ‘undeepening’ Chapters 3 and 4. These chapters, both about drawing in visual business se...

44,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,74
+
Bestel

Creativiteit. Hoe? Zo! / Herziene editie

Creatief denken in de praktijk voor de innovators van morgen

2023 || Paperback || Pieter Daelman e.a. || Lannoo || met inkijkexemplaar

Wil je leren hoe je sneller op nieuwe ideeën komt? Wil je de finesses van het brainstormen onder de knie krijgen? Wil je zelf, met je team of je klant aan de slag met creativiteit? Creativiteit Hoe? Zo! geeft je een rondleiding in je eigen denken en helpt je om je eigen creativiteit en die van je organisatie actief te ontwikkelen. Het is een leer-, doe- en oefenboek voor iedereen die de sleur standaardoplossingen wil doorbreken en anderen daarin wil meekrijgen. Met actuele cases en krachtige...

34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Accountable conceptdenken

van slapend naar nalevend

2019 || Paperback || Gaby Crucq-Toffolo e.a. || BIS Publishers

Een goed concept biedt toegevoegde waarde. Een concept, ook wel de zogenaamde kapstok genoemd, opent allerlei mogelijkheden en kansen en zorgt ervoor dat keuzes maken makkelijk wordt. Hoe ontwikkel je een concept? En hoe maak je deze toegevoegde waarde zichtbaar, voelbaar en herkenbaar?

Het is voor het creëren van onderscheidend vermogen van belang dat ontwerpers rekening houden met de verwerking van het concept door de eindgebruiker. Hierbij speelt design een belangrijke rol. Dit boek geeft...

30,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

Design. Think. Make. Break. Repeat - Revised edition (Heruitgave)

A Handbook of Methods

2021 || Paperback || Madeleine Borthwick e.a. || BIS Publishers

Revised edition: 20 additional methods and a new chapter to introduce humanity-centred design

This handbook documents 80 methods used in design innovation projects leading to the design of new products or services. It is the first publication to bring together methods, tools and case studies that involve multiple disciplines and perspectives – from product and service design to interaction and user experience design. In this revised edition, the authors look beyond the human-centred design ...