Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Hogeschool Inholland (3)

Hogeschool Inholland (3)

39,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,95
+
Bestel

Succes begint bij jezelf / Druk 1

Een praktisch stappenplan voor persoonlijke groei

2022 || Paperback || Sabine Kerkmeijer-van der Peijl e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Succes begint bij jezelf is een praktisch stappenplan voor het realiseren van persoonlijke groei richting succes. Succes zoals jij dat zelf gedefinieerd hebt. Van zowel (toekomstige) ondernemers als werknemers wordt een professionele en ondernemende houding verwacht. Succesvolle professionals weten waar ze goed in zijn en wat ze minder goed kunnen. Zij weten wat ze belangrijk vinden en waar ze heen willen. Ze vertonen eigenaarschap, zijn proactief en leren continu met en van hun omgeving.

Dit...

29,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Chaordisch projectmanagement voor de creatieve industrie / Druk 1

2021 || Paperback || Nicoline Mulder e.a. || Boom

Cross-over-projecten van performance art met de zorg, van animaties met virtual reality, van gaming met onderwijs komen steeds vaker voor. Tijd voor een projectmatige aanpak!

Er zit iets paradoxaals in projecten in de creatieve industrie: we omarmen het onvoorspelbare resultaat, maar willen tegelijkertijd zekerheid over kosten en tijd. In dit boek schetsen de auteurs een perspectief vanuit die complexiteit. Door de steeds wisselende focus op verhelderen, creƫren en afmaken bieden ze een dire...

49,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 46,79
+
Bestel

Basisboek crossmedia concepting / Druk 2

2012 || Paperback || Indira Reynaert e.a. || Boom

Steeds vaker worden diverse mediakanalen ingezet voor een bepaalde communicatiedoelstelling, waarbij gebruik gemaakt wordt van de specifieke kenmerken en mogelijkheden van deze kanalen, het mediagebruik en de participerende houding van de consument.

Basisboek crossmedia concepting geeft een eerste aanzet tot crossmediale theorievorming. Uitgebreid aan de orde komen de speerpunten van het crossmediaconcept: storytelling, usability, cocreatie, mediumspecificiteit en relevantie. Er wordt ondersch...