Zoekfilters
› Haagse Hogeschool (HHS... (3)
› Hogeschool Rotterdam (2)
› Hogeschool Utrecht (2)
› Zuyd Hogeschool (2)
Haagse Hogeschool (HHS) (3)
morgen verzonden
Klinisch redeneren doe je zo / Druk 1
2015 || Paperback || Jessica Hesselink || Noordhoff
Klinisch redeneren is een goed hulpmiddel voor verpleegkundigen bij het logisch en doelgericht verplegen. Dit boekt helpt je daarbij; praktisch, begrijpelijk en gebaseerd op een stevig theoretisch fundament. Klinisch redeneren geeft je handvatten voor de praktijk. Het is geschreven voor studenten Verpleegkunde. Omdat veel (aankomend) verpleegkundigen gegevensverzameling, analyse, doelstellingen en interventies lastig vinden ontstond Klinisch redeneren dat doe je zo.
Op een compacte en duideli...
morgen verzonden
Basisboek Methoden en Technieken / Druk 7
Kwantitatief praktijkgericht onderzoek op wetenschappelijke basis
2021 || Paperback || B. Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Behandelt alle aspecten van kwantitatief onderzoek;
- bevat de nieuwste inzichten en ontwikkelingen;
- overzichtelijke structuur door opbouw, schema’s en samenvattingen.
Het Basisboek methoden en technieken behandelt stapsgewijs het kwantitatieve onderzoeksproces: vanaf de probleemstelling en onderzoeksvraag, tot aan de analyse en rapportage. Het boek volgt de opbouw van een collegereeks ‘kwantitatief onderzoek’. Iedere paragraaf sluit af met opdrachten, waardoor de student in staat w...
morgen verzonden
Basisboek Kwalitatief onderzoek / Druk 5
Handleiding voor het opzetten en uitvoeren van kwalitatief onderzoek
2021 || Paperback || Ben Baarda e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Dé handleiding voor kwalitatief onderzoek;
- alle aspecten van onderzoek komen aan bod;
- met aandacht voor online onderzoeksmethoden.
Het Basisboek Kwalitatief onderzoek behandelt stapsgewijs het kwalitatieve onderzoeksproces: van de probleemstelling en onderzoeksvraag tot de analyse en onderzoeksrapportage. Deze systematische opbouw maakt het boek zeer goed inpasbaar in het onderwijs en volgt de opbouw van een college- of werkgroepenreeks ‘Kwantitatief onderzoek’.
De opdrachten aan ...