Zoekfilters

Verschijningsjaar
2021 (2)
Uitgever
Noordhoff (3)
Taal
Nederlands (5)

Haagse Hogeschool (HHS) (6)

74,95
Levertijd onbekend
+
Bestel

Global Marketing / 8th Edition

2020 || Paperback || Svend Hollensen || Pearson || ook als eBook

Learn and develop skills involving strategic global marketing decision-making Global Marketing, 8th Edition, by Hollensen continues to be the most up-to-date and comprehensive text of its kind, with cutting-edge case studies and a focus on the impact of new technologies and perspectives on international marketing. For nearly twenty years this title has been the definitive, truly international guide to marketing. During that time, borders have become ever more transient and this book more cent...

44,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Innovatiemanagement met MyLab / Druk 4

2019 || Paperback || Eelko Huizingh || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Innovatie is hot. In mediadiscussies wordt regelmatig de noodzaak van innoveren benadrukt. Tegelijkertijd klinkt vaak de verzuchting dat 'het' niet goed gaat met innoveren. Bedrijven en overheden innoveren te weinig en er gaat te vaak wat mis. Kortom, we moeten meer en beter innoveren!

Innovatiemanagement maakt duidelijk dat innoveren niet altijd eenvoudig is, maar wel voor elke organisatie noodzakelijk én mogelijk is. Dit boek beschrijft hoe je innoveert, hoe je innovatie stimuleert en hoe ...

49,90
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

87,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12

2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;

- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;

- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.

Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.

Deze editie sluit naadloos aan op d...

94,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 90,20
+
Bestel

Handboek Organisatie en management / Druk 10

Een praktijkgerichte benadering

2023 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktijkgerichte inleiding op het vakgebied;

- behandelt actuele thema’s zoals digitale business transformatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen;

- met uitgebreide online ondersteuning, talrijke opdrachten en actuele cases.

Handboek organisatie en management - Een praktijkgerichte benadering is een interactieve inleiding op het vakgebied. De theorie van management en organisatie wordt door de bekende auteurs Jos Marcus en Nick van Dam helder uitgelegd aan de hand van veel praktijk...

81,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...