Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Haagse Hogeschool (HHS... (3)
Saxion (2)

Haagse Hogeschool (HHS) (3)

69,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

53,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Taaltopics Rapporteren / Druk 6

2020 || Paperback || C. Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Taaltopics Rapporteren doorloopt stapsgewijs het hele rapportageproces en leert studenten een hoofdvraag exact te formuleren, een logische rapportindeling te maken en de vaste rapportonderdelen juist in te vullen. Het boek focust zowel op rapportages die studenten tijdens hun studie opstellen, als op rapporten die ze in de beroepspraktijk moeten schrijven. Taaltopics Rapporteren bevat aanwijzingen voor zowel lange rapporten als korte rapportages die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn. Er...

83,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 79,75
+
Bestel

Internationaal ondernemen / Druk 3

2020 || Paperback || Radha Jethu-Ramsoedh e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Sectorbreed inzetbaar voor studenten die kennismaken met internationaal ondernemen;

* aansprekende praktijkkaders en cijfers brengen de wereld van het internationaal ondernemen tot leven;

* geplaatst in de Europese context en in het Nederlands geschreven.

Met Internationaal ondernemen krijgen Nederlandstalige programma’s in het hoger onderwijs een Nederlandstalig boek waarin de basisbeginselen van het internationaal ondernemen worden uitgelicht. Het boek is inzetbaar voor verschillende ho...