Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Haagse Hogeschool (HHS... (3)

Haagse Hogeschool (HHS) (3)

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Analyse van bedrijfsprocessen / Druk 12

een toepassing van denken in systemen

2019 || Paperback || Marlyse In 't Veld e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Combineert de theorie en de praktijk van het systeem- en procesdenken;

bevat veel praktijkcases en oefenvragen;

veel aanvullend materiaal online.

Analyse van bedrijfsprocessen beschrijft de theorie en de praktijk van het denken in systemen, modellen, processen en regelkringen. Studenten krijgen inzicht in de structuur van verschillende soorten bedrijfsprocessen, zoals administratie, financiën en logistiek. Het boek stelt de lezer in staat om deze processen te analyseren en knelpunten daarin ...

66,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 63,60
+
Bestel

Klantgericht organiseren

2011 || Paperback || Els Meertens e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wanneer je aan een organisatie vraagt: ‘wil je klantgericht zijn?’ dan is het antwoord steevast “JA”. Het antwoord op de vraag hoe de organisatie dat bereiken kan, is blijkt een stuk moeilijker te zijn. Veel bedrijven willen klantgericht zijn. Echter circa 40% van de organisaties doet geen onderzoek naar wat hun klant eigenlijk wil. Blijkbaar is er nog veel ruimte tot verbetering. Denken in termen van klanten is eigenlijk in het geheel niet nieuw. Waarom lijkt klantgerichtheid dan nu ...

88,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 84,50
+
Bestel

Bedrijfskunde: de basis / Druk 6

2020 || Paperback || Gert Alblas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bedrijfskunde de basis is een praktijkgericht, overzichtelijk boek met veel aandacht voor didactiek. Het boek bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft de inrichting en besturing van bedrijven vanuit verschillende invalshoeken. Deel twee behandelt de functionele deelgebieden en ontwerp- en besturingsvraagstukken. In het derde deel staan de processen binnen het bedrijf als geheel centraal. Ieder hoofdstuk start met een casus uit de beroepspraktijk en sluit af met vraagstukken en cases...