Zoekfilters
› Ad Ondernemerschap & R... (3)
› Ad Commerciële Econom... (2)
› Ad Management (2)
» Toon alle opties (7)
Fontys Hogescholen (6)
vandaag verzonden
Ontwerpen van Technische Innovaties / Druk 3
2022 || Paperback || Inge Oskam || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Breed inzetbaar en praktisch studieboek;
- reikt studenten concrete tools aan;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen en innovaties.
Ontwerpen van technische innovaties biedt studenten een praktische ontwerpmethode voor het doen van onderzoek en het maken van innovatieve ontwerpen in multidisciplinaire teams. Het volledige ontwerpproces komt aan bod, vanaf de innovatievraag tot en met het ontwikkelen en testen van een effectieve oplossing.
Per thema – samenwerken, onderzoeken, creatief denke...
morgen verzonden
Praktisch Bedrijfsrecht / Druk 5
2022 || Paperback || Joris Fiers e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Sterke koppeling tussen de theorie en de praktijk;
- sluit aan bij de belevingswereld van hbo-studenten;
- bevat veel voorbeelden en oefencasussen.
Praktisch Bedrijfsrecht biedt inzicht in de belangrijkste juridische zaken die zich afspelen in het bedrijfsleven. Onderwerpen als rechtsvormen, vestiging, (koop)overeenkomsten, aansprakelijkheid, intellectueel eigendom, faillissement, personeel, mededinging, personen- en familierecht en internationale handel komen aan bod. Dit boek geeft docent...
morgen verzonden
Grondslagen van de marketing / Druk 10
2022 || Hardcover || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;
- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...
morgen verzonden
Copy & Concept / Druk 7
2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;
bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;
schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.
Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.
Sinds het verschijnen van de eerste e...
morgen verzonden
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...
morgen verzonden
Handboek Leren & Ontwikkelen in organisaties / Druk 6
2022 || Hardcover || Eric Mooijman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van de kennis op het gebied van leren en ontwikkelen binnen organisaties;
- focust op de maatschappelijke veranderingen in de 21e eeuw;
- veel aandacht voor digitaal leren en leertechnologie.
Het Handboek Leren en Ontwikkelen in Organisaties beschrijft alle aspecten van leren en ontwikkelen in organisaties: van het ontwikkelen van L&D-beleid of opleidingsjaarplannen, tot het ontwerpen en/of inkopen van allerlei leeroplossingen en het inrichten en leiden van een opleidings...