Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Fontys Hogescholen (3)

34,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Hoe maak ik een CAT / Druk 1

Handleiding voor de verpleegkunde

2022 || Paperback || Kim Donachie e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Dit boek beschrijft stap voor stap hoe je een Critical Appraisal of a Topic (CAT) naar een verpleegkundig onderwerp uitvoert, op een leuke, eenvoudige manier, die niet veel tijd kost. Het boek helpt bovendien om de resultaten te koppelen aan de verpleegkundige praktijk. Het is daarmee essentieel voor alle (toekomstige) verpleegkundigen, verpleegkundig specialisten en verplegingswetenschappers die de verpleegkundige zorg willen laten aansluiten op evidence-based practice.

Hoe maak ik een CAT. H...

49,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,49
+
Bestel

Handboek Internetresearch & datajournalistiek / Druk 7

2022 || Paperback || Andrew Dasselaar e.a. || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar

Hoe kom ik erachter waar een foto op internet is gemaakt? Waar bevindt zich de drugshandel op het dark web, het onzichtbare deel van internet? En is er een makkelijke manier om mijn journalistieke onderzoek naar armoede te visualiseren? Op deze en vele andere vragen geven Andrew Dasselaar en Jerry Vermanen antwoord in de zevende, herziene editie van het Handboek Internetresearch en Datajournalistiek. In 18 praktische hoofdstukken leren journalisten, studenten, wetenschappers en andere nieuwsg...

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...