Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Fontys Hogescholen (3)
Verschijningsjaar
2016 (2)

Fontys Hogescholen (3)

49,00
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 46,55
+
Bestel

Beter spelen en bewegen met kleuters / Druk 3

2016 || Hardcover || Mariska Beenhakker e.a. || Thema spelen met gedrag

Werken met kleuters is een vak apart en bewegingsonderwijs is een apart vak. Die twee gecombineerd verdienen een eigen boek. Een bundeling van veel bestaande theorie over kleuters, over het hoe en waarom van bewegingsonderwijs en vooral over het vakkundig begeleiden van ‘kleuters in beweging’.

Het lezen en toepassen van de kennisbasis helpt je bij het voorbereiden, verzorgen en evalueren van de lessen bewegingsonderwijs specifiek met kleuters. Het het boek en de bijbehorende extra's (boek...

35,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,25
+
Bestel

Cultuur2

basis voor cultuuronderwijs

2016 || Hardcover || Barend van Heusden e.a. || Koninklijke Van Gorcum || met inkijkexemplaar

Als je cultuuronderwijs wilt geven moet je iets weten over cultuur. Cultuur2 biedt daarom een theorie die inzicht geeft in wat cultuur is, welke bouwstenen van cultuur je kunt onderscheiden en hoe die met elkaar samenhangen. Het biedt een fundamenteel denkkader voor cultuuronderwijs waar een gemeenschappelijke taal uit voortvloeit. Deze taal werkt in alle leergebieden. De student krijgt de handvatten aangereikt, die nodig zijn om een visie te ontwikkelen en op stage of school passend cultuuro...

25,65
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 24,37
+
Bestel

Wijs worden met bronverhalen / Druk 1

een visie- en praktijkboek voor leraren basisonderwijs

2017 || Hardcover || Bas van den Berg || Kwintessens

Hoe maak je kinderen nieuwsgierig naar levensbeschouwelijke verhalen? Hoe ontwerp je levensbeschouwelijk onderwijs dat uitdagend en waardevol is voor alle leerlingen, ongeacht hun achtergrond?

Dit visie- en praktijkboek wil leraren basisonderwijs vertrouwd maken met een creatieve, dialogische en kritische benadering van levensbeschouwelijk onderwijs. Een visie waarin het leren kennen van zinrijke bronverhalen uit verschillende levensbeschouwelijke tradities door leerlingen centraal staat.