Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (2)
NUR
Marketing (2)

Fontys Hogescholen (3)

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Zo organiseer je een event / Druk 4

2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;

* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;

* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.

Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...

56,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 54,10
+
Bestel

Copy & Concept / Druk 7

2022 || Paperback || Bert Thobokholt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Bespreekt als enige het complete creatieve proces van marketingcommunicatie;

bevat een goede balans tussen theorie en praktijkcases van topbureaus;

schitterend vormgegeven met beelden van succesvolle campagnes.

Copy & Concept is een aanwinst voor het vakgebied van marketingcommunicatie. Het is het enige werk dat het complete creatieve proces behandelt. Alle fasen komen aan bod: briefing, strategie, conceptontwikkeling, creatieve technieken en copywriting.

Sinds het verschijnen van de eerste e...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...