Zoekfilters

Verschijningsjaar
2020 (2)

Christelijke Hogeschool Ede (CHE) (4)

54,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 52,20
+
Bestel

Kijk op spel / Druk 5

Drama voor de Pabo

2021 || Paperback || Holger de Nooij || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al jaren het meest gebruikte didactiekboek voor het vak drama;

- bevat alle informatie voor de vereiste kennisbasis;

- dé link tussen drama en passend onderwijs, 21e-eeuwse vaardigheden, cultuuronderwijs en praktijkonderzoek.

Kijk op spel is hét basisboek voor iedere leerkracht (in spe) die drama geeft. Het boek begint bij de basis en zoomt in op vragen als: hoe is het vak drama ontstaan en wat is het verschil tussen drama en toneel? Daarnaast is uiteraard volop aandacht voor de uitvoeren...

67,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Laat maar zien / Druk 6

Procesgerichte didactiek voor beeldend onderwijs

2021 || Paperback || Jos van Onna e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Al 20 jaar een begrip voor beeldend onderwijs op de pabo en de lerarenopleiding;

concrete en inspirerende begeleiding van het creatieve beeldende proces;

biedt een theoretisch kader én een praktische uitwerking van het vakgebied beeldend onderwijs.

Creativiteitsontwikkeling is dé uitdaging voor het onderwijs van deze tijd. Goed beeldend onderwijs biedt kinderen de mogelijkheid zich te oriënteren op de wereld en zichzelf. Vanuit een persoonlijk perspectief ontwikkelen ze kennis, inzicht en ...

44,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 42,70
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

85,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 81,65
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...